Reinder schreef:Ik heb sporty's en vermaak me prima in het bos. Natuurlijk heb je met crossbanden wel voordeel maar ik ben nog nooit echt lelijk uitgegleden in een bocht door me banden. ik rij overigens niet al te hard door het bos dus ik weet niet hoe ze zich gedragen bij hogere snelheden (ik rij 50 denk ik, zeker in de bochten).
En sommige mensen vinden het geweldig jaa, die herken je ook gelijk kijken altijd met een grijns op het gezicht. De mensen die een verpeste jeugd hebben vinden het minder plezant.
Ja inderdaad, ik zelf heb Deestone banden, gaat ook prima.
Als ik met de RM door het bos cross, staat altijd de zelfde man te kijken, hele aardige man is dat, altijd even praten, lachen, hij heeft altijd complimenten over mijn Suzuki

Maar er loopt ook zon chagarijnige vrouw rond met een bochel in d'r rug en een joden neus enz. altijd loopt zij met van die kleine zwarte k*thondjes die overal op af springen en blaffen. Alleen maar klagen dat mens. En zo zijn alle vrouwen zo die daar rondlopen met van die kleine kakhondjes waar je op gaat staan als je niet uitkijkt..
En mijn buurman ook, loopt ook in dat bos rond met zijn herder, vind het prachtig als ik daar rijd