Chat topic

Hier kun je al je off-topic of niet Derbi gerichte berichten kwijt.
royvi
Pro tuner
Vervoersmiddel: Honda CR125R & VW Polo 6n2 1.9D

Re: Chat topic

Ongelezen bericht door royvi »

Reinder schreef:In me vorige post stond dat ik mensen met een langzame vaart inhaal, dus das in zn 4 met 1500 toeren ongeveer waarbij je dan 15 rijd. Zo levensgevaarlijk snel is dat niet. En natuurlijk ben je op je hoeden voor honden die los lopen, ik iig. Heb er wel eens eentje aangereden op me fiets, maak je mooie smakkert.
Op de fiets? :emo: !!
Ben je er zo een? [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Fe8Yzh3GWqM[/youtube] :emo:
Airsal cilinder te koop:
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=53&t=12449" onclick="window.open(this.href);return false;
robbin
Pro tuner
Vervoersmiddel: Derbi drd pro

Ongelezen bericht door robbin »

whaha
Afbeelding
Reinder
Tuner
Vervoersmiddel: Derbi Xrace

Ongelezen bericht door Reinder »

Haha jaa, creditcard tussen de spaken voor het geluidje en natuurlijk wel een crosshelm op, moet 't wel veilig doen eh.

Oh en mijne heeft 3 versnellingen :emo:
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
Ruben
Pro tuner
Vervoersmiddel: - Viva city snor 06
- Seat Ibiza 06
- Ktm 300 exc

Ongelezen bericht door Ruben »

Reinder schreef:In me vorige post stond dat ik mensen met een langzame vaart inhaal, dus das in zn 4 met 1500 toeren ongeveer waarbij je dan 15 rijd. Zo levensgevaarlijk snel is dat niet. En natuurlijk ben je op je hoeden voor honden die los lopen, ik iig. Heb er wel eens eentje aangereden op me fiets, maak je mooie smakkert.
Scheelt dat ik het niet over jou heb + honden lopen 9 vd 10 keer 100 meter voor of achter hun eigenaar, wij reden vaak ook gewoon over bouwterreinen, heeft niemand last van je, we hadden ook een keer een crossbaan gebouwd op vrijdag middag nadat de bouwvakkers weg waren, kwamen ze maandag terug, overal crosssporen. :emo:

Helaas is dat nu een kruispunt met 3 verdiepingen geworden. :eerie:
robbin
Pro tuner

haha je ziet echt altijd van die ouwe mensen die helemaal boos en benauwd kijken als je langs kom rijee da vink dik genieten ;p
laatst zag ik overgens een opa die half uit zun naat ging dat ik harder moest rijden stond helemaal een gashandel na te bootsen zo van harder harder hahaa
Afbeelding
Alainv-s
Pro tuner
Vervoersmiddel: Derbi Senda X-treme 05

Ongelezen bericht door Alainv-s »

haha +1 voor hierboven, heb ik ook wel eens gehad. Zo van sneller! sneller!! SNELLLLLER!!!!
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog. :emo:
robbin
Pro tuner

haha dat ja en die zie je aan de andere kant van die angstige moeders voor der kinderen springen :eerie:
Afbeelding
Alainv-s
Pro tuner

ligt eraan hoe hard je langs komt. meeste vrouwen van 40-50 ofzo zijn echt de dikste zeikers :emo: .
Ik rijd gewoon nooit hard langs mensen. was bijna net de dijk afgereden :blink: . zo shcuin eraf geflikkerd, er zat een kromming in de weg. En ik keek effe naar mijn uitlaat want die wiebelde ineens. En toen ging mijn voorband van de weg af en die zat in het gras maar gelukkig bleef mijn achterband op de weg haha, anders was het kut geeindigd vandaag. Reed wel 55-60km/h.

Als ik zo die snelheden zie met mijn gps tracker(via mijn mail krijg ik een linkje van mijn telefoon waar een app mijn locatie bijhoudt en ik kan voeral zien hoe hard ik rijd, max speed, avg, min, echt chill apparaat). Dan vallen die eigenlijk vies tegen, waarvan je denkt wat 80 is is een goede 60. en als je daadwerkelijk 90 rijd valt het wel weer mee vind ik haha.
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog. :emo:
Rikkert
Pro tuner
Vervoersmiddel: 1978 Dodge W200
2007 Honda CRF450R
1968 Opel Kadett B
1956 Opel Blitz
1958 Opel Olympia

Ongelezen bericht door Rikkert »

Reinder schreef:Ik heb sporty's en vermaak me prima in het bos. Natuurlijk heb je met crossbanden wel voordeel maar ik ben nog nooit echt lelijk uitgegleden in een bocht door me banden. ik rij overigens niet al te hard door het bos dus ik weet niet hoe ze zich gedragen bij hogere snelheden (ik rij 50 denk ik, zeker in de bochten).
En sommige mensen vinden het geweldig jaa, die herken je ook gelijk kijken altijd met een grijns op het gezicht. De mensen die een verpeste jeugd hebben vinden het minder plezant.
Ja inderdaad, ik zelf heb Deestone banden, gaat ook prima.
Als ik met de RM door het bos cross, staat altijd de zelfde man te kijken, hele aardige man is dat, altijd even praten, lachen, hij heeft altijd complimenten over mijn Suzuki :) Maar er loopt ook zon chagarijnige vrouw rond met een bochel in d'r rug en een joden neus enz. altijd loopt zij met van die kleine zwarte k*thondjes die overal op af springen en blaffen. Alleen maar klagen dat mens. En zo zijn alle vrouwen zo die daar rondlopen met van die kleine kakhondjes waar je op gaat staan als je niet uitkijkt..

En mijn buurman ook, loopt ook in dat bos rond met zijn herder, vind het prachtig als ik daar rijd :)
Afbeelding
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
royvi
Pro tuner
Vervoersmiddel: Honda CR125R & VW Polo 6n2 1.9D

Ongelezen bericht door royvi »

Rikkert schreef:
Reinder schreef:Ik heb sporty's en vermaak me prima in het bos. Natuurlijk heb je met crossbanden wel voordeel maar ik ben nog nooit echt lelijk uitgegleden in een bocht door me banden. ik rij overigens niet al te hard door het bos dus ik weet niet hoe ze zich gedragen bij hogere snelheden (ik rij 50 denk ik, zeker in de bochten).
En sommige mensen vinden het geweldig jaa, die herken je ook gelijk kijken altijd met een grijns op het gezicht. De mensen die een verpeste jeugd hebben vinden het minder plezant.
Ja inderdaad, ik zelf heb Deestone banden, gaat ook prima.
Als ik met de RM door het bos cross, staat altijd de zelfde man te kijken, hele aardige man is dat, altijd even praten, lachen, hij heeft altijd complimenten over mijn Suzuki :) Maar er loopt ook zon chagarijnige vrouw rond met een bochel in d'r rug en een joden neus enz. altijd loopt zij met van die kleine zwarte k*thondjes die overal op af springen en blaffen. Alleen maar klagen dat mens. En zo zijn alle vrouwen zo die daar rondlopen met van die kleine kakhondjes waar je op gaat staan als je niet uitkijkt..

En mijn buurman ook, loopt ook in dat bos rond met zijn herder, vind het prachtig als ik daar rijd :)
Ja die kleine hondjes... Wij hebben ook een kleintje en een herder, maar op dat kleintje sta je niet zo gauw.
Liep ik in de stad, ik stond bij zo'n loempiakraam en ik stapte achteruit. Stond ik op zo'n klein hondje van een donders brede kerel, ik dacht echt "nu zullen we het krijgen, ik ga klappen krijgen" maar het viel mee gelukkig :emo:
Sindsdien kijk ik altijd uit of ik niet op honden ga staan. :emo:
Airsal cilinder te koop:
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=53&t=12449" onclick="window.open(this.href);return false;
Alainv-s
Pro tuner

PM jvs.
voor meer emsnen die willen weten wat de app is: speedometer (voor verschillende besturings systemen). Maar kijk uit er zijn verschillende versies, dus wel de goede nemen, sommige vereisen internet. De gps versie moet je hebben.
Boekie zegt:
Boeki
Pro tuner
Vervoersmiddel: Derbi DRD Racing Special 2007

Chat topic

Ongelezen bericht door Boeki »

Er zijn 1001 Speedometers voor iPhone! :problem:
Open the Throttle and Smile
Alainv-s
Pro tuner

ja daaarom.

Trolled
Boekie zegt:
Boeki
Pro tuner
Vervoersmiddel: Derbi DRD Racing Special 2007

Ongelezen bericht door Boeki »

Wees dan eens beetje specifieker, welke maker bijvoobeeld?
Open the Throttle and Smile
Alainv-s
Pro tuner

ochja, dat wou ik nog gaan doen, de maker posten :emo: .
kliut heten ze, hun website is http://www.kilut.com" onclick="window.open(this.href);return false; je kunt hem volgens mij ook daar downloaden. zal eens zoeken.

Voornamelijk nokia dus.
ALLEEN maar nokia dus. sorry mensen. Allemaal symbian op je phone zetten :dry: .
Boekie zegt:
danique
Beginnende Derbi fan

Ongelezen bericht door danique »

hooiii!!
Aprilius
Banden plakker
Vervoersmiddel: Derbi GPR 50 2006

Ongelezen bericht door Aprilius »

awoh :mrgreen:
Afbeelding
hendry_94
Pro tuner
Vervoersmiddel: vw polo 6n2 comfortline

Ongelezen bericht door hendry_94 »

danique schreef:hooiii!!
hallooow

stel je ffe voor in het voorstel topic (A)
ben je ook van dat stomme gezeur af wie je bent enzo ;)

sjonge zonet ook beetje buitenaf jagen en beetje op doorgaande wegen in dorp
zowat overal slippen... wil me band beetje kaal hebben voor dat de winterband er op gaat...
maar da kreng slijt maar niet xD

en met sporty's in het bos gaat ook prima ;)
alleen je begint veel eerder te driften (MOOOOOOOI(A))
Live To Ride, Ride To Live!!
JavenDrD
Pro tuner
Vervoersmiddel: 2x retro - Drd Lim. #07 - Tomos

Ongelezen bericht door JavenDrD »

Zo tomos staat netjes in de schuurnhaha:p
Afbeelding
Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig :emo: .
Ruben
Pro tuner
Vervoersmiddel: - Viva city snor 06
- Seat Ibiza 06
- Ktm 300 exc

Ongelezen bericht door Ruben »

danique schreef:hooiii!!
Boskoooop!!
Gesloten