de paar keer dat ik in een ruitjeshuis heb gewoon heb ik me echt kapot geergerd aan geluiden van de trap van de buren, de wc van de buren, de slaapkamergeluiden van de buren...heb mezelf toen gezegd "dit nooit meer".
afgelopen week zag ik nog een stuk grond te koop staan, 1.300.000 vierkante meter op een eiland in de fjord, voor omgerekend 150.000 euro. stond een opknap huis en 2 schuurtjes op dus voor 2 ton ben je de koning, als je het niet erg vind om met je bootje boodschappen te doen.
over een jaar of 15-20 verkoop ik de boel en koop ik zo iets. geen buren, geen auto's, lekker rust en een eigen prive 300 meter buiten schietbaan bouwen voor pensioen leven deel 2.
zag trouwens dat die criminele organisatie die ze kabinet rutte noemen de terrassen deels opent, en kamerleden zich afvragen wat er veranderd is tussen vandaag en de laatste corona briefing....zijn ze echt zo blind dat ze niet zien dat dit gewoon een trucje van het kabinet is om de aandacht af te leiden van de nieuwste toeslagenaffaire onthullingen?? echt die kamerleden, 140 slapende idioten en een stuk of 10 die nog wakker zijn.