Krakende trappen, deuren die dichtgesmeten worden, kakelende thuishulpen van dove buurvrouwen en wc geluiden van mensen met prikkelbare darm syndroom..

Het valt nu een stuk mee gelukkig, beperkt zich tot bovenstaande maar had tot een half jaar geleden een stel Oost Europeanen die alle vooroordelen over die groep met grote overgave bevestigden.
Elke dag pleuris herrie, geruzie, schreeuwen tegen de kinders, harde muziek, tussen februari en november twee keer per dag de tuin vol rook omdat er op zn Pools ge-bbqt moet worden, elke weekend feest van vrijdagmiddag tot maandagmorgen met een kleine pauze als ze sliepen tussen 06.00 en 12.00.
Had bijna vlag gekocht om uit te hangen toen ze weg moesten.
Wel goed dat ik niet zo'n wapenverzameling heb als jij, er zijn momenten geweest dat ik er 1 had gebruikt denk ik.
Durf te wedden dat de grootste leugenaar van Nederland er weer gewoon mee weg gaat komen.
Leugen na leugen na leugen en ze komen er gewoon mee weg..totaal krankzinnig.
Als burger moet je gewoon kapot blijkbaar, hoe je dit anders in kunt vullen geen idee.
Dit zijn geen fouten of missers van het systeem, dit is mensen doelbewust kapot maken..iets wat je ook ziet met de jacht op de gekregen boodschappentas voor uitkeringstrekkers en het coronabeleid.
En in feite gebeurd dit al decennia en het zal nooit veranderen, niet in deze schijndemocratie iig.