noperoyvi schreef:Ik bedoel daar trouwens ONTgrenst, er staat begrenst. Foutje
Die leovince's hebben verder niet zo'n piemel eraan of wel?

noperoyvi schreef:Ik bedoel daar trouwens ONTgrenst, er staat begrenst. Foutje
Nee alleen echt een ziek grote prop er in. die boort hij dan gewoon stukje voor stukje op totdat hij de gewenste snelheid heeft. Er bij boren gaat niet dus doe het met kleine stapjes. ineens heb je een punt waar de verandering erg rap gaat merkte ik zelfroyvi schreef:Ik bedoel daar trouwens ONTgrenst, er staat begrenst. Foutje
Stop, stop, stoproyvi schreef:Ja? Qua trekkracht dan en powerband?
Want ik zie wel veel derbi's met een V6, is dit dan alleen voor de looks?
Als het dan ook niks scheeld in trekkracht en powerband, dan is het inderdaad flinke geldverspilling
Bochten zijn naar mijn idee niet los te koop bij een handelaar. Maar kijk eens op marktplaats daar bieden ze nog wel eens aan en stuk goedkoper als je hem zelf even opknapt. Demptertje zou ik er gewoon op laten zitten. komt wel net geluidje uit voor v6 vind ik. voornamelijk komt het geluid bij de bocht zelf vandaan. Prop kan je er ook uitslaan dan loopt hij wat harder maar met orginele vertanding ga je overtoeren makenroyvi schreef:Ja, dat klinkt al beter
Zijn de bochten ook ergens los te koop? Zoals op josdijkman e.d. zie ik ze alleen met demper. En ik was van plan om voor mijn ori uitlaat een crossmotor demper aan te schaffen en pas te maken, maar dan gaat ie natuurlijk op een leovince. (na 3 mensen te emailen die niet reageerden en geen telefoonnummer bij de advertentie hadden staan eindelijk een gevonden:P)
En ik denk dat ik de prop er volledig uit druk dan, en dan tandwielverhouding 16-71 ofzo?
Overtoeren vind ik niet zo erg, als hij maar niet harder dan 60 echt km loopt (ivm rollerbanken) en beter trekt als hij nu doet.Huug schreef:Bochten zijn naar mijn idee niet los te koop bij een handelaar. Maar kijk eens op marktplaats daar bieden ze nog wel eens aan en stuk goedkoper als je hem zelf even opknapt. Demptertje zou ik er gewoon op laten zitten. komt wel net geluidje uit voor v6 vind ik. voornamelijk komt het geluid bij de bocht zelf vandaan. Prop kan je er ook uitslaan dan loopt hij wat harder maar met orginele vertanding ga je overtoeren makenroyvi schreef:Ja, dat klinkt al beter
Zijn de bochten ook ergens los te koop? Zoals op josdijkman e.d. zie ik ze alleen met demper. En ik was van plan om voor mijn ori uitlaat een crossmotor demper aan te schaffen en pas te maken, maar dan gaat ie natuurlijk op een leovince. (na 3 mensen te emailen die niet reageerden en geen telefoonnummer bij de advertentie hadden staan eindelijk een gevonden:P)
En ik denk dat ik de prop er volledig uit druk dan, en dan tandwielverhouding 16-71 ofzo?steek dan voor een 12 of zo ?
niet voor dit of voor dat, maar jij gaat je rechterhand wel onder controle houden (wat al moedig is) maar denk je dat de wouten gaan geloven dat jij overtoeren draait en je maar half gas gaan laten geven? Neen, die zeggen volgas en bam!royvi schreef:Overtoeren vind ik niet zo erg, als hij maar niet harder dan 60 echt km loopt (ivm rollerbanken) en beter trekt als hij nu doet.Huug schreef:Bochten zijn naar mijn idee niet los te koop bij een handelaar. Maar kijk eens op marktplaats daar bieden ze nog wel eens aan en stuk goedkoper als je hem zelf even opknapt. Demptertje zou ik er gewoon op laten zitten. komt wel net geluidje uit voor v6 vind ik. voornamelijk komt het geluid bij de bocht zelf vandaan. Prop kan je er ook uitslaan dan loopt hij wat harder maar met orginele vertanding ga je overtoeren makenroyvi schreef:Ja, dat klinkt al beter
En ik denk dat ik de prop er volledig uit druk dan, en dan tandwielverhouding 16-71 ofzo?steek dan voor een 12 of zo ?
En ik weet dat veel geluid bij de bocht zelf weg komt, maar als je eenmaal zo'n crossdempertje hebt gehoord wil je niet meer anders![]()
En goed gevult komt hij bij de uitmonding niet boven 97db uit hoop ik, kunnen de wouten me helemaal niks maken
hmmm, 60 op je teller denk ik en dan denk ik dat je teller niet goed meer meetdrd_jeroen schreef:denk niet dat je je prop uit je uitlaat zal moeten boren
ik heb sinds vandaag een v6 onder mijn derbi en doet net 60
verder is alles standaart....
hij trekt wel niet maar daar zal ik dus nog iets moeten op vinden
tja, op de roller kan je de ene keer 70 scoren en dan gaat er een correctie van 7 vanaf maar je kan ook 60 scoren en dan gaat er een correctie van 6 vanaf en dan heb je nog maar 54. vanaf 50 gaan ze volgens de wet bekeuren. kan zijn dat het is jou regio anders geregeld is. je kan ook bij de plaatselijke gemeente vragen of je een keer op de rollerbank mag. krijg je zeker geen boete. haal je kenteken er af en kom met een aanhanger of zo. of neem het risico en loop naar huis of althans het 1e stukkie of zoroyvi schreef:Ik heb een keer gehoord dat tot 60 wordt gedoogd ofzo? Maar ik weet het ook niet. Straks met het ding naar school, kom ik zeker weten keer op de rollerbank en kijk ik wat ik scoor. En dan beslis ik of ik een leovince o.i.d. neem. Ik ga vanavond waarschijnlijk wel even kijken naar een crossmotor dempertje
En ls ik prop nog gedeeltelijk in een v6 laat zitten, trekt hij dan wel harder als een volledig ontgrenste originele uitlaat?