ik zal me eerst even voorstellen. Ik ben Sander, 17 jaar oud en woon in Biddinghuizen. Ik heb een Derbi drd racing 85.
Nou had ik dus een paar vragen.
1. Mijn brommer start als hij binnen staat met 2 of 3 keer kicken zonder choke. Als hij buiten staat in de kou is hij nauwelijks aan te krijgen. Dan moet ik hem altijd aanrennen. Nu zal je vast denken, tja dat ligt aan je afstelling, maar het vage is, is dat hij altijd in 1 keer aan gaat als hij een week heeft stil gestaan. Waar kan dit aan liggen?
2.nog een vraagje.. Mijn brommer maakt bij een bepaald toerental een ratelend geluid. Het klinkt echt alsof het klepje dat over de benzinedop zit rateld. Maar dat is dus niet zo. Er staat nu 13000 km op. Verwacht niet dat het geluid van de bloklagers komt... of wel?

3. En mijn laatste vraag, mijn achterrem is aan het begin van de week perfect, maar aan het einde van de week is ie helemaal slap en remt ie voor geen meter. Dan moet ik hem weer opspannen. Nu lekt hij waarschijnlijk ergens, maar ik zie nergens vloeistof lekken. Is er een manier om te zien waar hij precies lekt?
Alvast bedankt.
gr. Sander