Doe je even rustig.

Als je zo graag 'iets wilt zeggen', zeg het dan gewoon en draai er niet omheen, hoe moet ik nou ruiken wat jij graag uit wilt kramen? Jouw punt was dat je je oliepomp niet kan afstellen, mijn punt was dat dat wel kon en ik had klaarblijkelijk gelijk, waarom van zo een mier een olifant maken? Fijn dat ik je toestemming heb om aan dat kabeltje te 'roppen', dat heb ik afgelopen week inderdaad gedaan en met resultaat dat mijn uitlaat niet meer lekt en enorm rookt van de veel te grote hoeveelheid olie die door het mengsel zat omdat de gaskabel
verkeerd afgesteld was. En dapper? Mijn god kerel, als ik dapper wil doen ga ik wel een militaire opleiding volgens en de oppositie bevechten in het actueel veelbesproken zuiden, ik wou alleen mijn punt overbrengen want je hebt duidelijk geen benul van de onzin die je uitstoot. Laten we nou weer mooi ophouden. JD weet nu of en hoe hij zijn oliepompje afstelt, dat was zijn vraag.
Ontopic: Als je wilt weten of je kabel nu goedstaat is het een kwestie van in de gaten houden of die beter gaat rijden. Het kan natuurlijk altijd zo zijn dat je pompje daadwerkelijk stuk is, dan kan je gaan proberen even mengsmering te rijden en als je dan geen problemen meer ondervindt, weet je in ieder geval waar het probleem ligt.