heeft wel wat
JvS schreef:Mijn PWS zoog ik uit mn duim en haalde een 9, wankers.
Venlonaer schreef:Ik denk dat jij iets anders gezogen hebt.
Je krijgt meer carter volume, Maar tegelijker tijd word je zuigersnelheid sneller dus meer Koppel en toeren.Pieke schreef:Heeft het zin om bij een 85cc setup (TPR, Team + 43mm, BRK85, etc) een krukas te monteren met een langere drijfstang en de cilinder bijvoorbeeld 5mm op te hogen om een groter cartervolume te krijgen? Hoe zal dat de presaties beinvloeden?
Ding van daan reed erg lekker vond ik veel koppel onderin en bleef maar gaanBoeki schreef:Ask Daan.Naar wat ik gehoord heb krijg je er een bult koppel bij in lage toeren, waardoor je makkelijk onder de powerband kan rijden om vooruit te komen. Er zal nog wel wat veranderen, maar wat dat is weet ik even niet, andere eigenschappen van de cilinder denk ik, latere powerband bijvoorbeeld.
Correct me if I'm wrong.
dat weet ik niet maar ik heb nou ook die brk 43mm op een airsal en het geef idd een leuk koppel.Pieke schreef:Heeft het zin om bij een 85cc setup (TPR, Team + 43mm, BRK85, etc) een krukas te monteren met een langere drijfstang en de cilinder bijvoorbeeld 5mm op te hogen om een groter cartervolume te krijgen? Hoe zal dat de presaties beinvloeden?
carejony schreef:reed net op de brommert en kwam een vriend tege op zn scooter met iemand achterop en een andere scooter waar hij mee samen reed en die zie ik hier altijd op de dijk voorbij komen..nooit de kans gehad om hem eruit de rijden omdat ik altijd mn boterhammen aan et ete ben als hij voorbij komtiig we rede redelijk afgelegen en ik haalde ze alle 2 makkelijk in..mn vriend en die andere..schreeuwt hij van zn scooter "ja wacht zodrekt ik alleen op de scooter" (hij had dus ook iemand achterop) ik zei ja is goed.
dus ff stoppe omdraaien en ik hoopte dat et zou lukke maar had wel vertrouwe met mn 80cc dus ik trok em er vol uit en dacht miss haalt hij me nog wel in op de top omdat ik maar 70-80 ga maar dat ook niemooi mooi, altijd leuk om te doen.
daarna nog heel ff lulle maar hij was echt een scooterjonge want hij vroeg: valt je ketting er nou niet vaak af?![]()
niet dat de mijne slap hangt maar gwn omdat je hem ziet zitte, rare gast was et wel een beetjehij was wel helemaal blij met zn scooter..
Pieke schreef:het lijkt me dat iemand er behoorlijk wat moeite in heeft gestoken om m eruit te laten zien alsof ie er zo min mogelijk moeite in heeft gestoken
LEUUUUUUUUKjony schreef:reed net op de brommert en kwam een vriend tege op zn scooter met iemand achterop en een andere scooter waar hij mee samen reed en die zie ik hier altijd op de dijk voorbij komen..nooit de kans gehad om hem eruit de rijden omdat ik altijd mn boterhammen aan et ete ben als hij voorbij komtiig we rede redelijk afgelegen en ik haalde ze alle 2 makkelijk in..mn vriend en die andere..schreeuwt hij van zn scooter "ja wacht zodrekt ik alleen op de scooter" (hij had dus ook iemand achterop) ik zei ja is goed.
dus ff stoppe omdraaien en ik hoopte dat et zou lukke maar had wel vertrouwe met mn 80cc dus ik trok em er vol uit en dacht miss haalt hij me nog wel in op de top omdat ik maar 70-80 ga maar dat ook niemooi mooi, altijd leuk om te doen.
daarna nog heel ff lulle maar hij was echt een scooterjonge want hij vroeg: valt je ketting er nou niet vaak af?![]()
niet dat de mijne slap hangt maar gwn omdat je hem ziet zitte, rare gast was et wel een beetjehij was wel helemaal blij met zn scooter..
messin schreef:kheb allezins een nodig die goe moet pere![]()
jony schreef:ff vraagje als je een andere cabarateur op je blok doet moet dan het hele blok onder het frame uit?