Ik hou van een explosieve powerband, onderin wat minder koppel maakt me niet uit, top ook niet echt, zal vast hard zat gaan.

Maak maar even een apart topic aan voor je vraagprikracing schreef:ik zat hier ook aan te denken maar ik heb een 80 polini giet loopt dat un beetje met un racing line heb nu een 50/70.
en een conti inlaat 28mm keihin mallosi eprom.
mzzl
the skullkid schreef:Opletten dat die koud is.Maurits schreef:Oke. En ik kan mijn uitlaat er gewoon zo afhalen zonder dat ik ergens op moet letten?
Boeki schreef:Ja precies Dick, dat wilde ik ook nog aan je vragen, wat jij lekkerder vond rijden. Heb gisteren nog een uur zitten chillen met de verkoper van m'n cilinder, hij had er ook best veel uitlaten op gereden, maar vond de SCR Hm het fijnst omdat die echt knalde in de powerband, en wat je zegt, de Supermoto spreidt het heel erg, hierdoor valt de powerband een beetje weg, dat vind ik wel jammer.
Airsal 80cc lijkt me niet helemaal te vergelijken met MHR 80cc, maar als Javen zegt dat de Pro Race het goed doet zal het met de Racingline ook vast wel goed zitten!
Daan, weet je ook voor wat prestatie verschil het verschil in de expansie van de Racingline zal zorgen ten opzichte van de Pro Race?
Rikkert schreef:Ach ja, er leven hier zat moeilijk doeners op de wereld
En de SCR, kan je die vergelijken met de Pro Race?NickDrD schreef:De powerband van de supermoto is veel breder dan die van een scr. Ik heb ook met beide gereden maar scr vond ik echt helemaal niks. De supermoto trok gelijk, en even hevig als dat de scr doet in hogere toeren. alleen klopt het wel dat de scr hem iets langer doortrekt, maar het rijd niet lekker. De supermoto is gewoon de pijp voor een mhr 80. Je kunt hem totaal niet vergelijken met pro race