Ik heb laatst mijn brommer (derbi) verkocht werd in de avond opgehaald koper woonde nogal een eind verderop dus er was een formuliertje opgesteld betreffende het niet rijden en datum etc van overname dat als er wat zou gebeuren..
Maar nou had ik een nieuw kenteken aangevraagd waardoor dus de papieren niet meer geldig zouden zijn(de oude) waren, dus de nieuw zou ik opsturen.
Werd eenmaal gebeld door de bromboer dat ze binnen waren dus ik ze direct opgehaald en opgestuurd (Kenteken, nieuw kentekencard en de brief waar die op zat met de tenaamstellings code)
Bij de koper aangekomen, dus was hij na school naar het postkantoor gegaan maar de code werkt niet?
Het kenteken staat geschorst en de koper zegt dat hij hiervan een brief moet hebben (?) die heb ik nooit gehad heb alleen het bonnetje van dat hij geschorst is.. maar dit zou allemaal toch niet relevant moeten zijn als er een nieuwe kenteken is aangevraagd hierbij zat dus een nieuwe code, maar die blijkt niet te werken?
ik ga morgen het rdw bellen maar misschien dat iemand hier ook wel is mee te maken heeft gehad?
vind dit zeer vervelend voor de koper want die kan uiteraard nu niet rijden tot hij op zijn naam staat..

Gr