Er mag gewoon je of jij gezegd worden met U voel ik me zo al oudKristian-m schreef:En alain pas je taalgebruik eens aan op de leeftijd van deze meneer

Er mag gewoon je of jij gezegd worden met U voel ik me zo al oudKristian-m schreef:En alain pas je taalgebruik eens aan op de leeftijd van deze meneer
You got to have patienceNick22 schreef:strak gespotenwil het eind resultaat wel zien
Stickers mocht ze zelf kiezen daar heb ik geen inspraak in gehad dit vond ze mooiEVO schreef:Dit is echt donders vet, zo zonder dat grijze!![]()
Alleen ik vind de sticker op het voorkapje er niet echt bij passen, die is wat meer in de stijl van de wat oudere derbi's, terwijl je op de rest van je kappen, de mooie nieuwe stijl van derbi hebt
ja oke, maar nogmaals het is wel echt ongelofelijk hoe netjes je die brommer maakt!Stickers mocht ze zelf kiezen daar heb ik geen inspraak in gehad dit vond ze mooi
Thank youEVO schreef:ja oke, maar nogmaals het is wel echt ongelofelijk hoe netjes je die brommer maakt!Stickers mocht ze zelf kiezen daar heb ik geen inspraak in gehad dit vond ze mooi
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
'rickmanders schreef:wow!
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.