Nou, mijn Xbox is 2de hands dusja.Kristian-m schreef:Had ik ook, helaas geen garantie en te lui om m te fixen.
er is zo een fix kitje voor 7 dollar ofzo doet ie het weer helemaal goed.
Ik zal wel ff kijken naar dat setje.
Nou, mijn Xbox is 2de hands dusja.Kristian-m schreef:Had ik ook, helaas geen garantie en te lui om m te fixen.
er is zo een fix kitje voor 7 dollar ofzo doet ie het weer helemaal goed.
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Dan ga ik die optie eerst maar is proberen strakjesroyvi schreef:Je hardeschijf kan ook kapot zijn, kijk ff of hij het doet zonder hardeschijf.
Ik had een xbox met kapotte hardeschijf voor €35,- gekochtHarde schijfje van 60gb voor €30,- erbij en klaar.
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog.![]()
of je stuurt net als mij een arcade op en je krijgt een nieuwe pro terugAlainv-s schreef:Trek dat voorkapje er effe af, die aan de kant van dvd enzo. En dan zie je een sticker is die nog heel moet je xbox efe mailen. Zo gebeurd echt super servic. Ik had een xbox van 5 jaar oud gestuurd en he een hele nieuwe gekregen. Daarna weer een kapotte gestuurd die is gerepareerd. Als je hem op maandag stuurt krijg je hem vrijdag weer in huis
.
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog.![]()
jaa maar ik stuurde er dus een op zonder harde schijf en ik kreeg een nieuwe terug met hardeschijfAlainv-s schreef:er is geen verschil tussen arcade en pro !?
Alleen de harde schijf. Ik heb een pokke ding gekregen wat fucking veel lawaai maakt. Echt van plan dingen open te maken en effe een 120mm fan erin te bouwen.
Maar ze zijn er wel makelijk bij microsoft, had helemaal geen label op mijn xbox.
Boekie zegt:
]Kristian-m schreef:ik heb dr eentje voor van 20 GB bied maar wat als je m wilt
Jij was indd een noob, overal vragen over stellen. Door een beetje grind op je plaat gaanKristian-m schreef:ja is zeker zo een übern00b aan zijn username (1996) te zien.
Mja zo waren de meeste, althans ik wel in het begin
Boekie zegt:
sdfasdfsdfjasperrr91 schreef:Jij was indd een noob, overal vragen over stellen. Door een beetje grind op je plaat gaanKristian-m schreef:ja is zeker zo een übern00b aan zijn username (1996) te zien.
Mja zo waren de meeste, althans ik wel in het begin![]()
Maja hoort erbij