Wat zag jij op marktplaats staan??Daan schreef:Ik zag hem op marktplaats staan ?

Wat zag jij op marktplaats staan??Daan schreef:Ik zag hem op marktplaats staan ?
Jah hoor, komt dik in ordeD-Evo schreef:Ja gaat wel goed komen, dus?!derbievolimited schreef:Jou dempers gaan echt keigaaf worden als ik ze gepolijst hebD-Evo schreef:Jeahhnet als jou tailpipe
Oh je bedoelde mijn brommer??derbievolimited schreef:Wat zag jij op marktplaats staan??Daan schreef:Ik zag hem op marktplaats staan ?
Ik heb hem nog wel, maar niet voor lang, hij word nu opgeknapt en daarna gaat hij wegDick schreef:dik man!! heb je men conti nog wel??
ga je hem nog verkopen?
Heel erg bedankt dat je het zegt, je bent de eerste die het zegtracingfreak schreef:die verkleuring op je scr is geil man
was het eerste wat me opvielderbievolimited schreef:Heel erg bedankt dat je het zegt, je bent de eerste die het zegtracingfreak schreef:die verkleuring op je scr is geil man
Dank u, ik vind dat die verkleuring ietsjes te groot is gewordenRaceVoenk schreef:was het eerste wat me opvielderbievolimited schreef:Heel erg bedankt dat je het zegt, je bent de eerste die het zegtracingfreak schreef:die verkleuring op je scr is geil man
Oke, ik ga deze foto opgeven voor de wedstrijdJvS schreef:
fotowedstrijd![]()
Dankje wel, ik ga hem nu opgeven voor wedstrijdRaceVoenk schreef:dan krijgt hij alvast mijn stem
Jah, ik ga vanmiddag denk ik nog even goed afstellen met gasnaald enzovoorts en dan word het weer knallenDylanjj schreef:Strak opgeknapt ding! Sws dat hij met die airsal sneller in de toeren schiet