http://www.josdijkman.nl/shop/index.php ... uctId=7686" onclick="window.open(this.href);return false;D-Evo schreef:Josdijkman.nl
-achterlichten.
En daar staat hij wel bij.
deze?

http://www.josdijkman.nl/shop/index.php ... uctId=7686" onclick="window.open(this.href);return false;D-Evo schreef:Josdijkman.nl
-achterlichten.
Daan schreef:Nou dan weet ik et ook niet, steek maar in de brand ofzo
Welke is chineze troep deze of die jij denkt dat hij bedoelt? ^^derbi-0172 schreef:Hij bedoeld volgensmij een ander maar die chinese troep valt na 500km uitmekaar
Die is donders groot, had ik toen ook perongeluk bestelt.stef schreef:http://www.josdijkman.nl/shop/index.php ... uctId=7686" onclick="window.open(this.href);return false;D-Evo schreef:Josdijkman.nl
-achterlichten.
deze?
komt erderbitomm schreef:sonde, fotos?
Misschien als ik op de baan ga ;d op het gras is een powerboost irritant want dan lig je bijna telkens op je bek met nat weer. Uitlaatje blijft gewoon hier liggen dus ik kan nog altijd zien wat ik doeSxStan schreef:ga gwn lekker met die conti rijden en zet er een euro begrenzer op! als je pa dan gaat rijden rijd ie netjes 50. doe ik ook.
IddBloody9angel schreef:Zonde! Eens moet de eerste keer zijn.. Anders zoek je je grenzen niet op zeg ik maar.
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Dan is een schakelbrommer rijden toch helemaal niet leuk meer?revoldx schreef:Dat is zonde rij nu ook al iets langer als 1 maand op men derbi x-race uit 2009 volledig origineel maar beetje opgevoerd tot 52km/ben in de buurt van kapermolen(hasselt dicht bij herk) ook op men bek gegaan weet hoe je je voelt... gelukkig was er bij mij maar een stukje rubber van mijn handvat af. Leuk om hier in Belgie nog eens een derbi te zien allemaal van die scootertjes hier. ik zou als je gaat opvoeren zorgen dat je onder de 53 blijft. je mag in België 45 met 8km/u correctie dus 53. En door die politie hier ben je je brommer dus ook voorgoed kwijt als je sneller rijd en kan je een boete van 1000 euro verwachten (no shit). Vandaar dat ik mijne heb afgesteld op 52 (is perongeluk gebeurt eigenlijk wou hem van 70 km per uur naar 45 halen
.)
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Ik ga in Herk naar school ;d Woon zelf in Linkhout ;drevoldx schreef:Dat is zonde rij nu ook al iets langer als 1 maand op men derbi x-race uit 2009 volledig origineel maar beetje opgevoerd tot 52km/ben in de buurt van kapermolen(hasselt dicht bij herk) ook op men bek gegaan weet hoe je je voelt... gelukkig was er bij mij maar een stukje rubber van mijn handvat af. Leuk om hier in Belgie nog eens een derbi te zien allemaal van die scootertjes hier. ik zou als je gaat opvoeren zorgen dat je onder de 53 blijft. je mag in België 45 met 8km/u correctie dus 53. En door die politie hier ben je je brommer dus ook voorgoed kwijt als je sneller rijd en kan je een boete van 1000 euro verwachten (no shit). Vandaar dat ik mijne heb afgesteld op 52 (is perongeluk gebeurt eigenlijk wou hem van 70 km per uur naar 45 halen
.)
Nee helaas nietRikkert schreef:Verdorie. Zonde!
Had je dat stukje kap nog gevonden? misschien kun je dat er nog netjes terug op lijmen.