Alainv-s schreef:oow voor je crosser.
Nee ok dan neit msischien. Maar denk dat sommige motor kettingen toch ook wel deugedelijk zijn en dat 350 voor een ketting best wel veel is.
Hoeveel km/rondjes/uur gaan die mee?
Hahahahaha, neeee, jij snapt het niet. Maar dat geeft ook niet.
@Roy, kleurtje.. (a)
Wat nou Je gaat toch niet 350 euro voor een ketting betalen. Die dan maar een jaar mee gaat ofzo.
Leg het dan eens uit?
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog.
Hallo, ik ben net bij iemand van marktplaats langs geweest, voor een derbi te bekijken. Heb deze ook gekocht. Het enige wat beetje raar was. Dat als hij het gas gaf en dan los liet. Er een tikken/rattelend geluid was. Ketting was er net nieuw op en stond niet echt strak. Iemand enige idee wat het kan zijn?
tikkend/ratelend kan natuurlijk van alles zijn.
versleten zuigerveren kunnen dit geluid ook veroorzaken.
onderhoudshistorie bekend door bv rekeningen ?
Wat wij weten is een druppel, wat wij niet weten een oceaan
dat is het pijpje waar je koelvloeistof slang aan komt, als er al een in de cilinder zit zal dezen wel zijn voor als je een andere maat slang hebt, kan ook zijn dat je deze nog in je cilinder moet zetten
rickmanders schreef:dat is het pijpje waar je koelvloeistof slang aan komt, als er al een in de cilinder zit zal dezen wel zijn voor als je een andere maat slang hebt, kan ook zijn dat je deze nog in je cilinder moet zetten
Dat is de bout die over je thermostaat heen moet.
Maar die is opzich niet echt noodzakelijk.
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
rickmanders schreef:dat is het pijpje waar je koelvloeistof slang aan komt, als er al een in de cilinder zit zal dezen wel zijn voor als je een andere maat slang hebt, kan ook zijn dat je deze nog in je cilinder moet zetten
kan ook
ik dacht aan het schroefdraad en het uiteinden te zien dat het de adapter voor de koelvloeistof slag was
kan ook
ik dacht aan het schroefdraad en het uiteinden te zien dat het de adapter voor de koelvloeistof slag was
Ja dat dacht ik ook!
Dit is mijn cilinderkop.
Maar hij past niet in het gat van dat koelvloeistof ding...
Hij past nergens in...
Heb net geprobeerd!
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.