Brommer School

Hier kun je al je kleine vragen kwijt.
Alainv-s
Pro tuner
Vervoersmiddel: Derbi Senda X-treme 05

Re: Brommer School

Ongelezen bericht door Alainv-s »

en Ik maar denken dat we een puinschool hadden.
Maar dat valt dus mee. Vmbo en havo zijn vrij goed gescheiden :) zitten zo'n 100Meter verderop maar wel in een gebouw. Maar zij Rechts en wij links zeg maar. Fietsen en scootdrs appart van afdeling. En we hebben best goede concierges.
Alleen de brommers staan bij ons min of meer om de hoek, apart achter een gebouw.
Je hebt er geen zicht op(behalve camera's) maar weet wel wie er allemaal komen.
Enigste is dat ik steeds jongetjes van 13een joint zie roken :emo: in de fucking stalling, en die zie ik dus voor vernielers aan! Zo'n echte verwende kinderen op 't vmbo.
Ok ik ben ook niet de minst verwende, maar ik krijg geen 200euro voor kerst en dan sinterklaas en dan mijn verjaardag ofzo, 50 euro moet ik 't mee doen(kerst en sint).

Ot: overleg/vraag eerst aan je school over 't een en ander.
Ken je die andere mensen die een scooter hebben, vraag hun ook. Wij hebben zo'n 20 scooters/bromfietsen en ik ken nijna iedereen.
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog. :emo:
koentjuhh1234
Pro tuner
Vervoersmiddel: Derbi DRD Racing 2007

Ongelezen bericht door koentjuhh1234 »

Rikkert schreef:
koentjuhh1234 schreef:
racingfreak schreef:met een tractor over rijden , je blijft netjes van andermans gerief :eerie:
Doe er ook maar ff een maaier achter!
ben je er meteen van af..

heb laatst me radiateur kappen in stukjes moeten opruimen.. Lagen naast me brommer :sad:
Godverdomme, dan ben je helemaal mooi klaar zeg...

Allebei helemaal kapot zeker? :x
Ja en niet zo'n klein beetje ook:(
Maarja weet wie t zijn dus heb me geld al opgehaald(A)
harvik
Tuner
Vervoersmiddel: Derbi Xtreme special edition 10/11, Tomos A35 snor, Tomos A35 70cc

Ongelezen bericht door harvik »

Alainv-s schreef:rijg geen 200euro voor kerst en dan sinterklaas en dan mijn verjaardag ofzo, 50 euro moet ik 't mee doen(kerst en sint).
Mag ik vragen waar je op school zit? want dat klinkt verdacht veel op me oude school :P
Alainv-s
Pro tuner

Als je in Venlo woont :emo: ?
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog. :emo:
harvik
Tuner
Vervoersmiddel: Derbi Xtreme special edition 10/11, Tomos A35 snor, Tomos A35 70cc

Ongelezen bericht door harvik »

Alainv-s schreef:Als je in Venlo woont :emo: ?
whaha nee :P onze school was ook zo opgebouwd :P
Alainv-s
Pro tuner

Ik had liever dat vmbo 500 meter verderop lag ofzo. Of gewoon totaal aan de andere kant van de stad :emo: .
Maarja is ook weer een beetje discriminerend he. Sommige mensen zijn ook gewoon normaal, maar een overgrote groep moet daar heel 'stoer' zijn. Voor hun vrienden ofzo :emo: .
Wil dus niet engatief doen dat vmbo'ers slecht zijn ofzo want heb er antuurlijk ook vrienden. Maar dat zijn er echt maar 5 ofzo.
Scheelde niet veel of ik had er zelf ook gezeten. :mrgreen: .

Maar wat heeft de TS nu met zijn brommer gedaan qua school?
Boekie zegt:
Thomasje
Derbi fan
Vervoersmiddel: Derbi senda SM Extreme 2003

Ongelezen bericht door Thomasje »

Toen ik op de middelbare school zat (ook vmbo) zat ik bij de techniek en zette ik hem soms dus gewoon in het lokaal neer, gewoon in de garage dus.
Niemand die er daar ana komt want de leraar kan alles zien en ik zelf ook als ik daar les had.
Het enige wat ze dan kunnen doen is stiekem je bougie dop lostrekken als de leraar niet kijkt.
Maar dat was een berucht geintje en deed iedereen op school bij elkaar :happy: de eerste keer dat je dat overkomt sta je dik ene half uur te trappen voordat je erachter komt dat je bougie dop gewoon los is :wall: Daarna let je er altijd op voordat je vertrekt of je dopje er wel op zit.
Plaats reactie