Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog.![]()
royvi schreef:Zo'n showa van oud type senda is lelijk.
Ik heb wel een mooie Paioli voor je, voor €3000 mag je hem overnemen, krijg je de rest van de brommer er gratis bij!
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog.![]()
Oke dan doe ik dat wel!Alainv-s schreef:Dan hebben zij jouw gewoon de verkeerd versie opgestuurd? Kijk op de verpakking, mail jos even alles wat er op die sticker staat en vraag of die een foutje heeft gemaakt.
Klaaar.
Boekie zegt:
Boekie zegt:
Mee eens :pAlainv-s schreef:Geen idee.
Maar WAAROM, gebruikt Derbi nou een stuk of 4-5 verschillende kabels voor 't zelfde.
Echt typisch derbi.
Waarom wil je weten hoeveel schakels die heeft?Boeki schreef: Weet iemand uit ze hoofd hoeveel schakels een Derbi ketting heeft?
En Roy, kom je nog wel eens bij die Koen Engelbrink (of hoe was het?), misschien heeft hij nog een vork liggen net zoals toen voor je CR. Wil ook wel upsidedown. (a)
Is dat pinnetje niet gewoon afgebroken in jouw brommer? Of snap ik je nu verkeerd?Alainv-s schreef:Geen idee.
Maar WAAROM, gebruikt Derbi nou een stuk of 4-5 verschillende kabels voor 't zelfde.
Echt typisch derbi.
Nee ik heb denk ik gewoon de verkeerde kabel gekregen!royvi schreef:Is dat pinnetje niet gewoon afgebroken in jouw brommer? Of snap ik je nu verkeerd?Alainv-s schreef:Geen idee.
Echt typisch derbi.
Omdat ik een nieuwe ketting wil, maar er op Ebay heleboel verschillende staan en ik geen zin heb om zelf te tellen.royvi schreef:Waarom wil je weten hoeveel schakels die heeft?Boeki schreef: Weet iemand uit ze hoofd hoeveel schakels een Derbi ketting heeft?
En Roy, kom je nog wel eens bij die Koen Engelbrink (of hoe was het?), misschien heeft hij nog een vork liggen net zoals toen voor je CR. Wil ook wel upsidedown. (a)En waarom zou iemand dit gaan tellen.
![]()
En ik moet binnenkort nog weer naar Koen Engelbertink ff zo'n 350 pleuro's doneren![]()
![]()
Ik weet haast wel zeker dat hij een vork heeft liggen, dus je kan hem opbellen. Ik heb trouwens wel mijn oude verrotte (het enige wat niet weggedonderd hoefte te worden was het binnenwerk) ervoor ingeruild, kreeg ik €40,- korting. (Die vork was dus €140,-)
Boekie zegt:
En dat is alleen nog maar onderhoud.Boeki schreef:Omdat ik een nieuwe ketting wil, maar er op Ebay heleboel verschillende staan en ik geen zin heb om zelf te tellen.royvi schreef:Waarom wil je weten hoeveel schakels die heeft?Boeki schreef: Weet iemand uit ze hoofd hoeveel schakels een Derbi ketting heeft?
En Roy, kom je nog wel eens bij die Koen Engelbrink (of hoe was het?), misschien heeft hij nog een vork liggen net zoals toen voor je CR. Wil ook wel upsidedown. (a)En waarom zou iemand dit gaan tellen.
![]()
En ik moet binnenkort nog weer naar Koen Engelbertink ff zo'n 350 pleuro's doneren![]()
![]()
Ik weet haast wel zeker dat hij een vork heeft liggen, dus je kan hem opbellen. Ik heb trouwens wel mijn oude verrotte (het enige wat niet weggedonderd hoefte te worden was het binnenwerk) ervoor ingeruild, kreeg ik €40,- korting. (Die vork was dus €140,-)![]()
Oef, €350,-... Dat is goed de moeite, stomme crossers.Zal hem eens bellen binnenkort, ja!
Boekie zegt: