hey,
ik heb ongeveer een week terug een nieuwe gaskabel op mijn derbi gezet maar sinds dien springt mijn koplamp na 50 meter rijden.
Ik heb mijn spanningsregelaar nagekeken geeft netjes 12 volt aan, heb alles gecontroleerd op kortsluiting maar dit is het ook niet. Kan iemand mij misschien verder helpen die dit zelf al eens gehad heeft of misschien weet waar het aan kan liggen alvast bedankt
@ RaliasR hoe bedoel je rubbers strakker aantrekken? die vier waar je de hele lamp mee bevestigd? ik heb deze namelijk hetzelfde als normaal gespannen.
@PeterNoFear het lijkt idd alsof hij vanaf het starten al feller brand maar toch houd hij het ongeveer 4 straten vol met+/- 70km/u en houd er vervolgens mee op.
oorzaak van kapotte lampen is veelal: of trillingen of een stroomcircuit probleem
daarom advies van controle rubbers, anders even bekabeling vooraan even checken
en massaaansluitingen bij cdi en spanningsregelaar even controleren
Wat wij weten is een druppel, wat wij niet weten een oceaan
Waar heb je de stickers besteld voor de CP / Marquee? Heb in m'n huidige cabinet een geprinte marquee. Mooi als de lamp uitstaat maar het de donkere kleuren boeten toch wel wat in met verlichting er achter.
hey, ik heb ondertussen een nieuwe spanningsregelaar aangeschaft, helaas is mijn probleem hier niet mee verholpen.
Nu heb ik het nog eens nagemeten en mijn koplamp geeft stationair 16volt wisselspanning aan en als ik gas geef in de vrij geeft hij 25v aan. Heeft iemand nog een idee waar dit aan zou kunnen ligen?