Chunn DRD03
Re: Chunn DRD03
kerel waarom geeft iedereen alleen maar negatief reacties, het is tog project wie weet wat er gaat komen!
Tis gewoon Chun, die beunt er toch wel weer iets leuks van... :')
-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: 2x retro - Drd Lim. #07 - Tomos
- Gallery: http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=3592
wow eerste bericht en weet gelijk dat iemand kan beunen, daarom stopt die als die halverwege is:P
Mod: Sorry voor offtopic
Chun: Maak af;) kan nog hard worden.

Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig.
-
- Pro tuner
Plaatselijke dealer kan ze altijd wel voor je bestellen,derbiracing schreef:ja dat wippo
Voorvork protecters voor een drd limited 05, 07, 08, of 09;) of natuurlijk een pro;)

-
- Beheerder
- Vervoersmiddel: Derbi drd racing 2007 supermoto(verkocht)
Derbi pro race crosser (verkocht)
Derbi gpr 70cc Sprinter
Derbi DRD PRO (verkocht)
Husaberg FE570 Supermoto (verkocht)
TM SMX450 2015 (verkocht)
Husqvarna TE300 (verkocht)
Honda CRF1000 2016 Tresoldi replica - Gallery: DRD MHR Supermoto: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=34&t=800
GPR Sprinter: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=10&t=5477
DRD PRO: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=10&t=8497 - Locatie: Heerewaarden
- Contacteer:
Als iemand zijn eerste bericht plaats wilt niks zeggen of die niks over iemand weet. Tering zeg wat een kut reactie weerJavenDrD schreef:wow eerste bericht en weet gelijk dat iemand kan beunen, daarom stopt die als die halverwege is:P

Ik weet wie die chinees is. En ik weet ook dat die kerel chunn langer kent (persoonlijk) dan dat jij chunn kent van een forum af.
Dus hou die opmerkingen voor je.
OT:
Chunn ben benieuwd wat je ervan bakt

-
- Beginnende tuner
- Vervoersmiddel: P2R 78SX
Bedankt voor jullie meningen / support, ben ik heel blij om. natuurlijk vind ik het jammer om die p2r project te stoppen maarja ik heb niet alle geld van de wereld, dusja het kan voor mij eenmaal niet anders. ik wil hier zeker nog iets moois van maken maar de iets Mid - budget, want de p2r was gewoon te duur.

Vertel nu is wat moest er eigenlijk nog allemaal gebeuren aan die P2R? was toch ver klaar.. in elkaar zetten en mis nog wat dingen kopen?
denk dat je nu flink duurder uit bent
denk dat je nu flink duurder uit bent

-
- Beginnende tuner
wat kleine dingen dat mij irriteerde. maarja heb nu wel een tering zieke setup rij er toch niet dagelijks op 

Wie zegt dat ik chunn niet ken, heb m zelfs al gezien op z'n bazen rs met spacende startmotor toen...JavenDrD schreef:wow eerste bericht en weet gelijk dat iemand kan beunen, daarom stopt die als die halverwege is:P

Onze lieve lelychinees.

Lang niet gesproken man, alles goed? Hier in Rosmalen staat t wel leuk met die 2 beun projecten, al rijden ze allebei nog niet..

Jou zadel is inmiddels alweer bewerkt en wel af, staat wel leuk nou, alleen het motorische deel wil niet mee werken..
EDIT: thanks jappie.

Laatst gewijzigd door Chinees op do 09 dec 2010, 18:24, 3 keer totaal gewijzigd.
Beun gewoon wat je zelf leuk vind, ik zit er nou ook mee te fucken dat ik al een half jaar ofzo niks fatsoenlijks meer heb gehad om op te rijden, weet hoe kut dat is...chunho schreef:Bedankt voor jullie meningen / support, ben ik heel blij om. natuurlijk vind ik het jammer om die p2r project te stoppen maarja ik heb niet alle geld van de wereld, dusja het kan voor mij eenmaal niet anders. ik wil hier zeker nog iets moois van maken maar de iets Mid - budget, want de p2r was gewoon te duur.
- blackracingderbi
- Tuner
- Vervoersmiddel: derbi senda
Wel dik geluidje
maar die achterkappe zien er niet uit beter gewoon geen dan deze 

-
- Beginnende tuner
Ik leef met je mee, ik werd er echt zat vanChinees schreef:Beun gewoon wat je zelf leuk vind, ik zit er nou ook mee te fucken dat ik al een half jaar ofzo niks fatsoenlijks meer heb gehad om op te rijden, weet hoe kut dat is...chunho schreef:Bedankt voor jullie meningen / support, ben ik heel blij om. natuurlijk vind ik het jammer om die p2r project te stoppen maarja ik heb niet alle geld van de wereld, dusja het kan voor mij eenmaal niet anders. ik wil hier zeker nog iets moois van maken maar de iets Mid - budget, want de p2r was gewoon te duur.

- Patje
- Beginnende tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Senda X-treme 2006 (Te Koop in onderdelen)
Haha, ik word al gek als ik een week niet kan rijden...
Dus ik snap je wel! Je moet gewoon iets hebben wat snel af is!
Succes man!
Dus ik snap je wel! Je moet gewoon iets hebben wat snel af is!

Succes man!
Burn rubber, not your soul
- thomassx
- Tuner
- Vervoersmiddel: Puch Maxi
Beta ark
Suzuki Streetmagic
Aprilia SX
Aprilia RS
Derbi DRD Project - Locatie: Hedikhuizen [NB]
ik heb ook zon geval.. maar ik heb hem niet echt nodig.chunho schreef:Ik leef met je mee, ik werd er echt zat vanChinees schreef:Beun gewoon wat je zelf leuk vind, ik zit er nou ook mee te fucken dat ik al een half jaar ofzo niks fatsoenlijks meer heb gehad om op te rijden, weet hoe kut dat is...chunho schreef:Bedankt voor jullie meningen / support, ben ik heel blij om. natuurlijk vind ik het jammer om die p2r project te stoppen maarja ik heb niet alle geld van de wereld, dusja het kan voor mij eenmaal niet anders. ik wil hier zeker nog iets moois van maken maar de iets Mid - budget, want de p2r was gewoon te duur.
toch is het zonde chun. beter had je wat van manlong geleend, die heeft zat spul

Eindeloos derbi project..
Ik moet er gewoon 1 ff rijdend beunen en dan kan ik voor de ander lekker de tijd nemen... 

-
- Pro tuner
die van mij staat nu 5 dagen stil en ik vind het al kut:P maarja, gelukkig na de vakantie weer opbouwen;):P

-
- Schakelrijder
- Vervoersmiddel: derbi senda X-treme sm / KTM SX-250F
nice projectje man, vind het echt vet. je setup moet wel tegek zijn, heb er nog nooit mee gereden maar wel al veel van gehoord.
heb een vriend die met ongeveer dezelfde setup heeft gereden(zegt hij) en die rijd zo goed.
doe zovoort man!
heb een vriend die met ongeveer dezelfde setup heeft gereden(zegt hij) en die rijd zo goed.
doe zovoort man!