Iemand nog tips?
Tijd voor wat foto's;

*nieuw voorspatbord - voorkap - kenteken verplaatst - velglint - bandenmarker op banden en D achterspatbord.

flinke tour gemaakt vorige week naar antwerpen

racingfreak schreef:heeft niks te maken met "welke sproeierset" tenzij je een airmax in je carb gaat duwen
Ik kan daar alleen maar de Gianelli zien, de "echte"kan ik nergens vinden :SGuido7o schreef:Conti kun je gewoon bij josdijkman kopen.
racingfreak schreef:heeft niks te maken met "welke sproeierset" tenzij je een airmax in je carb gaat duwen
Ik heb hem tweedehands gekocht maar je kunt hem kopen op : scooterpowershop.nl , hij is wel duurder als een gianelli.Meld dit berichtCitaat BassekuhRe: derbi drd pro
door Bassekuh » do 15 dec 2011, 22:49
Die conti is zeker mooi, waar heb je die gekocht, kan hem namelijk nergens vinden en wil graag tweede uitlaat
En zo'n stuurrol zou je er ook op kunnen zetten, handkappen zouden natuurlijk ook kunnen
Ja dat die prijzig was wist ik al hahapro-koen schreef:Ik heb hem tweedehands gekocht maar je kunt hem kopen op : scooterpowershop.nl , hij is wel duurder als een gianelli.Meld dit berichtCitaat BassekuhRe: derbi drd pro
door Bassekuh » do 15 dec 2011, 22:49
Die conti is zeker mooi, waar heb je die gekocht, kan hem namelijk nergens vinden en wil graag tweede uitlaat
En zo'n stuurrol zou je er ook op kunnen zetten, handkappen zouden natuurlijk ook kunnen
DerbiMeisje schreef:Nu je t zegt. Zo klink je wel ja.blackidentity schreef:Zie ik eruit alsof ik van de rooie ster ben of zo?
DerbiMeisje schreef:Nu je t zegt. Zo klink je wel ja.blackidentity schreef:Zie ik eruit alsof ik van de rooie ster ben of zo?
De "echte"is 260, dus zo'n 100 meer dan die van gianelliDRDBas schreef:meer niet
dankjelarsey30 schreef:strakke brommert man!![]()
DRD vsb en lichtunit zou zeker gaaf staan
of een acerbis evo vsb...
haha klopt ik moet 16 januari voorkomen bij de rechter en k krijg hem wss begin feb weer terug.derbitomm schreef:haha,koen jij woont hier bij mij int dorp, jij bent toch je rijbewijs kwijt?