Ja maar ik ken mezelf wel en dan rij ik nog constant 100 fzo xD en ik denk dat ik dan de lul ben op de rollerbanken...
Ik maak et je nie makkelijk , sorry xd
ik klink echt als een zeiker nu mja
Ja ik heb et nie zo met begrenzer, maar dat ben ik
ik hoop dat me brommerzaak et kan oplosse met tandwiele maar eigenlijk is et ook raar om een snelle uitlaat te neme en hem dan afvoere
maar goed..
Ja maar als ik mooi 45 loop gaan ze er naar opzoek en die vinden ze toch wel en als ze em vinde..
Tis illigaal dus kweenie..dan zou ik em met begrenzer 50-60 late lope anders gelove ze et nie denk ik
jony schreef:Oke ja ik hoef niet perse 100 te rijden ofzo maar snel optrekke is altijd wel leuk
Maar ff offtopic hoe doe je een wheelie als alles ori is want mij lukt et nog nie echt.
Maar er staan hier op et forum al genoeg corsjes te koop dus ik kijk wel ff rond
Bedankt voor jullie advies!
rustig rijden in zen 1 of 2 en dan koppeling genoeg gas geven en laten schieten, helpt ook wat als je naar voor leunt en op de gepaste timing naar achter trekt
Ok er werd gezegd dat et met ori pijp bijna et beste ging dus et zal wel een keer moete lukke, nie?
Mja moet morge ff de tijd neme en de dijk opgaan ^^
yep, zeg het maar want heb al mensen gezien die hun opwinden omdat het niet rap genoeg lukte en dan was het brommer kapot want er stond een boom in de weg
ik doe hetzelf met een quad thuis en dat ding mag wel wat schade hebben (en dat heeft die ook al wel een beetje )
Als je het goed wilt leren moet je hem proberen een beetje laag in zn toeren omhoog te krijgen want dan heb je nog veel over voor het corrigeren (das mijn ervaring dan) en gewoon rustig aan doen zoals hier al vaak word gezegt