Beste forumleden,
Ik heb mijn klauw open gemaakt en mooi gespoten in het rood maar nu moeten de remzuigers weer terug. Hoe doen jullie dit altijd? Wij hebben het rubbertje er al in maar dan gaat de zuiger er niet meer in of ja moeilijk. iemand handige tips om te proberen?
mvg Sander
Remklauw zuigers terug doen.
- Sander
- Moderator
- Vervoersmiddel: Derbi DRD Black Edition
- Gallery: Derbi DRD Pro Bidalot 80
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=7000 - Locatie: Vught
- Contacteer:
Remklauw zuigers terug doen.
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Senda Monster Energy uitvoering
Re: Remklauw zuigers terug doen.
rubbertjes even in de remolie leggen
cupjes even goed met remolie insmeren
en ze moeten er met de hand in kunnen worden gedrukt
cupjes even goed met remolie insmeren
en ze moeten er met de hand in kunnen worden gedrukt
Wat wij weten is een druppel, wat wij niet weten een oceaan
-
- Schakelrijder
- Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD Racing 2010 Blauw
zit er nog druk op ? dan kan je een bandenlichter gebruiken en je rubber kan je het best schoonmaken met silicone spray is beter
mvg dylan
mvg dylan
gwn een derbi rijder 

- kcracy
- Pro tuner
- Gallery: http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=10&t=2216
Als je ff goed de vraag leest staat er dat de klauw uit elkaar is en de zuigers eruit zijn dan staat er echt geen druk meer op!!!!!!!!!!oonee0 schreef:zit er nog druk op ? dan kan je een bandenlichter gebruiken en je rubber kan je het best schoonmaken met silicone spray is beter
mvg dylan
Rubber in de klauw ff invetten met een beetje remolie of zuurvrije vaseline en dan moet je de zuigers er zo met de hand kunnen indrukken.
Zorg er ook voor dat de zuigers op zich goed schoon zijn dus ff met een stukje fijne staalwol of polijstpapier netjes schoon maken en dan moet het lukken succes Sander.

-
- Schakelrijder
- Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD Racing 2010 Blauw
kcracy schreef:Als je ff goed de vraag leest staat er dat de klauw uit elkaar is en de zuigers eruit zijn dan staat er echt geen druk meer op!!!!!!!!!!oonee0 schreef:zit er nog druk op ? dan kan je een bandenlichter gebruiken en je rubber kan je het best schoonmaken met silicone spray is beter
mvg dylan
Rubber in de klauw ff invetten met een beetje remolie of zuurvrije vaseline en dan moet je de zuigers er zo met de hand kunnen indrukken.
Zorg er ook voor dat de zuigers op zich goed schoon zijn dus ff met een stukje fijne staalwol of polijstpapier netjes schoon maken en dan moet het lukken succes Sander.
sorrie tesnel gelezen

gwn een derbi rijder 

- Alainv-s
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Senda X-treme 05
- Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=5226
ik heb een lijmklem gebruikt, kijk wel uit dat je lijm klem groot genoeg is en dat je op tjid stopt.
Ik had darna moeite met mijn systeem op druk te brengen. Ik raad je zeer aan een spuit te kopen(zo'n doktorspuit, hoeft niet eens heel groot, ik had er een van 300(fucking huge
)). Trok in een keer mijn systeem op druk haha.
Doe van te voren wel wat olie alvast in de spuit. Je komt er vanzelf wel achter hoe het werkt hehe.
Ik had darna moeite met mijn systeem op druk te brengen. Ik raad je zeer aan een spuit te kopen(zo'n doktorspuit, hoeft niet eens heel groot, ik had er een van 300(fucking huge

Doe van te voren wel wat olie alvast in de spuit. Je komt er vanzelf wel achter hoe het werkt hehe.
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog.![]()