Voor jou ja,nikkwaus schreef:kapen setje 100 euro en ander stuurtje 40 euro das nie veel (vind ik dan)
Maar bij mij kost alleen een kappenset al 600/700 euro en ori stuur is 105 euro.. Dus helaas dat gaat voor mij niet werken.
Voor jou ja,nikkwaus schreef:kapen setje 100 euro en ander stuurtje 40 euro das nie veel (vind ik dan)
Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig.
oepsss wtf ik zocht m al bij t filmpjes topic maar kon m niet meer vinden!! Dat is het handige van 2 tabbladen naast elkaar in chrome ! Excuses.jasperrr91 schreef:Wat heeft dit met wheelies en stoppies te makenDylanjj schreef:Weetniet als deze er al tussen stond.
http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=7GnDkfXD8Dc" onclick="window.open(this.href);return false;?
Welke idioot koopt er dan ook een origineel stuurJavenDrD schreef:Voor jou ja,nikkwaus schreef:kapen setje 100 euro en ander stuurtje 40 euro das nie veel (vind ik dan)
Maar bij mij kost alleen een kappenset al 600/700 euro en ori stuur is 105 euro.. Dus helaas dat gaat voor mij niet werken.
x2.royvi schreef:Welke idioot koopt er tnt rommel?
Er bestaan ook nog A-merken die normale stuurtjes leveren die goedkoper zijn dan origineel.![]()
Zelfs mijn Renthal fatbar die ik binnenkrijg is nog €20,- goedkoper dan origineel. En je voorpoten zullen niet buigen omdat je stuur te stevig is hoor.
Ligt eraan, je hebt een hoele boel verschillende typen he van hoogte, sweep, enz.jasperrr91 schreef:x2.royvi schreef:Welke idioot koopt er tnt rommel?
Er bestaan ook nog A-merken die normale stuurtjes leveren die goedkoper zijn dan origineel.![]()
Zelfs mijn Renthal fatbar die ik binnenkrijg is nog €20,- goedkoper dan origineel. En je voorpoten zullen niet buigen omdat je stuur te stevig is hoor.
Renthal stuur heeft ook fijnere houding vind ik
Voor die prijs van je koop ik een Renthal Fatbar met dikke klemmen.JavenDrD schreef:mooier. Dan neppe tnt rommel... en die dingen zijn niet voor niets origineel. Kan je er wel een bomhard stuur opzetten. Maar heb liever dat me stuur buigt dan met voorpoten...
dan heb je 5 kansen om je stuur kapot te maken i.p.v. 1 kansderbi crd schreef:Voor die prijs van je koop ik een Renthal Fatbar met dikke klemmen.JavenDrD schreef:mooier. Dan neppe tnt rommel... en die dingen zijn niet voor niets origineel. Kan je er wel een bomhard stuur opzetten. Maar heb liever dat me stuur buigt dan met voorpoten...
Anders zou ik nog liever een tnt stuur van 20eurie kopen die er vrijwel hetzelfde uitziet. Dan buigt die maar een keer, Van dat geld van een originele koop je er 5![]()
Om over 22mm merksturen nog maar niet te beginnen.. want daar zijn er ook genoeg van te krijgen voor een degelijke prijs.
eerst je stuur naar beneden duwen dan pas trekken, maakt m ook wat makkelijkerRuben schreef:Jep, timing is key, en hou je achterrem er altijd bij, eerste keren gewoon remmen voor je evenwichtspunt al, steeds wat later remmen totdat je je evenwichtspunt vind en je je meer op je gemak gaat voelen, dan de rem gaan doseren en zo zacht mogelijk de achterrem hoeven te gebruiken en zo min mogelijk gas hoeven te geven, oefening baart kunst, iemand kan je nog zolang gaan uitleggen hoe het moet maar als je het gewoon doet leer je veel sneller.
Daar val je anders toch wel op. Net of derbi kappen die zooi beschermt.JavenDrD schreef:En Dan val je op je radiateur
heeft niks met een stoppie te maken of een wheelie, maar wil wel ff zeggen dat ik van me stoel sprong toen ik het zag..Dylanjj schreef:Weetniet als deze er al tussen stond.
http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=7GnDkfXD8Dc" onclick="window.open(this.href);return false;
1+ voor jasper ik ben namelijk maandag ochtend ook bijna aangereden en ben toen uitgegleden maar kan helemaal niets op mijn kappen set vinden wel is me vsp beschadigt en stuur beetje krom :pjasperrr91 schreef:Daar val je anders toch wel op. Net of derbi kappen die zooi beschermt.JavenDrD schreef:En Dan val je op je radiateur
En als het goed is raakt je rad de grond niet als je op een vlakke ondergrond valt
ik ben verliefd vlinders in de buik echt een ziek filmpjejasperrr91 schreef:Kijk is op youtube rond![]()
http://www.youtube.com/watch?v=VvQgCmhhi64" onclick="window.open(this.href);return false;
die vent rijd met volledige orginele setup rond, alleen ontrgrensd