allebij "Ik mag niet schelden van mijn moeder" lelijk. Ik loop nog liever naar school in de winter. Of waar wil je hem voor gebruiken ?
Ik weet het al, ik ga mijn kappen metallic zwart spuiten . En dan kijken of ik van mijn achterkappen een geheel kan maken ivm zadel verlengde, ziet er zo strak uit!
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog.
Alainv-s schreef:allebij "Ik mag niet schelden van mijn moeder" lelijk. Ik loop nog liever naar school in de winter. Of waar wil je hem voor gebruiken ?
Ik weet het al, ik ga mijn kappen metallic zwart spuiten . En dan kijken of ik van mijn achterkappen een geheel kan maken ivm zadel verlengde, ziet er zo strak uit!
doe maar niet... was ik ook van plan.. is facking veel werk...
Ik had vandaag ook mijn eerste autoles, in een peugot 207..
Te klein voor mijn lengte, stoel kon niet ver genoeg naar achter maar ach. Het ging eigenlijk best goed
tja dick klopt heb ik ook was op 19 oktober jarig. maar men maat zegt net dat je wel mag afrijden maar je pasje pas op mag gaan halen op je 18de? hij lest zelf al en maakt geen gebruik van de regel want hij wordt in mei 18.
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
Nee je mag pas afrijden op je 18de.
En stel je hebt 20 lessen, 1 les per week. Dan ben je 20 weken verder voor je af mag rijden, dus het heeft wel wat voor jullie dat je op je zeventiende al mag lessen. Anders ben je alweer 18,5 voor je mag rijden.
trouwens sendapower, ik laat het spuiten. metallic kan ik denk ik niet zo mooi krijgen+ik heb geen ruimte+de garage is maar iets van 10 graden . Lukt dat plamuren niet of wat bedoel je? Dat je dat niet in een geheel krijgt, moet ook met glasvezel dacht ik.
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog.
Ik heb net besloten me brommer toch te verkopen omdat ik het niet zo leuk vindt als verwacht haha.
Stond er ophet laatste zo bij en ga hem morgen maar weer in elkaar zetten. dus de kappen er weer op enz.
Loopt gewoon alleen enige nadeel is dat uitlaat niet goed op cilinder zit waardoor hij een lawaai maakt.
Derbiforum prijs 550 eurotjes
http://www.youtube.com/watch?list=LLQN1 ... 57A#t=170s" onclick="window.open(this.href);return false;
Hier is die kap echt raar achter, kan iemand dit uitleggen, wil mijn kappen ook zo hebben, echt 'ik mag... mijn moeder.'
Boekie zegt: