Sander, ik dacht dat dit gemierenneuk afgelopen was. en ik ben 1m 87 en ik heb hem flink geraakt Maar trapte hem terwijl ik half van de brommer was gestapt laat maar zeggen.. en toen er weer op gesprongen.
En Sander, op jou ga ik gewoon niet reageren.
Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig .
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog.
JavenDrD schreef:Sander, ik dacht dat dit gemierenneuk afgelopen was. en ik ben 1m 87 en ik heb hem flink geraakt Maar trapte hem terwijl ik half van de brommer was gestapt laat maar zeggen.. en toen er weer op gesprongen.
Is goed jongen! ik zie skullkid in het verhaal van je zitten ja.
Laatst gewijzigd door Sander op di 22 nov 2011, 20:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
JavenDrD schreef:Sander, ik dacht dat dit gemierenneuk afgelopen was. en ik ben 1m 87 en ik heb hem flink geraakt Maar trapte hem terwijl ik half van de brommer was gestapt laat maar zeggen.. en toen er weer op gesprongen.
Net zoals ik zei lees eerst beter voor je dingen gaat zeggen.
Ja Dick.. Gewoon aan het stuur hangen haha:p
Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig .
Net zoals ik zei lees eerst beter voor je dingen gaat zeggen.
Ja Dick.. Gewoon aan het stuur hangen haha:p
nice, heb nu net uitgevonden dat ik mijn locatie kan tracken van de hele dag(inclusief de snelheid die overal reed/liep)
Zie nu de hele route die ik vandaag heb gereden, en wat mijn max/avg/min is. haha super handig. Kijken waar ikeignelijk overal rijd ik het bos!
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog.