Chat topic

Hier kun je al je off-topic of niet Derbi gerichte berichten kwijt.
Alainv-s
Pro tuner
Vervoersmiddel: Derbi Senda X-treme 05

Re: Chat topic

Ongelezen bericht door Alainv-s »

aaight nigga :dry: . Ja tegen jou trouwens. Wist ik veel wat je naam was, ben te lui om pagina terug te gaan.
Ik denk nu al de hele week dat er wouten ergens bij mij bij school om de hoek staan, blijken dat gemeente ventjes te zijn met groene jasjes aan :eerie: . Hoorde ik ook nog vanmiddag dat de rollerbanken kapot zijn hier in regio 33.
Waren er 2 gesprongen/uit elkaar geploft. WAt heb je dan voor schijt apparatuur haha :wall:
Twijfelen tussen een gpr project of een senda/pro/limited hmmm.
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog. :emo:
D-Evo
Pro tuner
Vervoersmiddel: Peugeot 107

Ongelezen bericht door D-Evo »

Kaartverkoop van RHCP ( Red hot chili Peppers) begint morgen.
Zijn er meer mensen die erheen gaan, of iedergeval proberen kaarten te bemachtigen.. :thumbup:
Laatst gewijzigd door D-Evo op di 22 nov 2011, 18:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Sander
Moderator
Vervoersmiddel: Derbi DRD Black Edition
Contacteer:

Ongelezen bericht door Sander »

rhcp?
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
Alainv-s
Pro tuner

rhcp? x2 :dry:
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog. :emo:
Sander
Moderator
Contacteer:

red chili hot pepers :emo: Nope niet mijn muziek.
Alainv-s
Pro tuner

Ah is wel vet, maar ik koop liever kaarten voor defqon ofzeau.
Boekie zegt:
D-Evo
Pro tuner

Alainv-s schreef:Ah is wel vet, maar ik koop liever kaarten voor defqon ofzeau.
Ieder zijn smaak, ja :thumbup:
Afbeelding
the skullkid
Pro tuner
Vervoersmiddel: Je vriendin.

Ongelezen bericht door the skullkid »

JavenDrD schreef:
Sander schreef:whaha is goed jonge. Als jij een volwassen man tegen zen hoofd durft te meppen maar niet durft af te stappen op een kruispunt voor een gabber tja... dan heb je een punt.
Jij snapt het niet. Jegens onwetendheid maak je gebruik van een indirecte persoonlijke aanval dit zorgt voor een onbetrouwbaar beeld. Het objectieve beeld wat ik door het net gepasseerde dialoog van jou gekregen heb is; dat je alleen maar in je eigen straatje lult.
Je hebt geen idee van het objectief bekijken van de situatie, geen idee van de exacte situatie. Dus een mening geven is niet uitgesloten. Maar beweren hoe jij gehandeld zou hebben is niet van toepassing. Daarvoor is jou te weinig informatie verstrekt. En al helemaal door je laquonieke taalgebruik en interpunctie toon je aan dat je iets beweert maar niet vanuit een gegronde reden.
Nadat je dit leest denk je: "ik mag niet schelden van m'n moeder" - kind.
Maar als je het Objectief bekijkt is dit feedback over jezelf. Die door jouzelf gecreerd zijn. Ik ben klaar met dit onderwerp.
Ik ben niet klaar met dit onderwerp. Ik ben 1m94 maar ik kan echt niet met mijn been terwijl ik op de brommer zit een auto raken die achter mij staat. Dat mag die tegen mijn wiel staan.
Alainv-s
Pro tuner

Aprilia RS kopen, mijn ouders willen mij wellicht wat money lenen :dry: .
nog eens effe nadenken, denk dat ik het wel weet. Moet alleen van mijn Senda af dan hehe. 2 brommers mag niet in de garage.
Boekie zegt:
D-Evo
Pro tuner

Beetje jammer dit, :emo:
Foto´tje van je aprilia die je wilt kopen..maar niet moet doen! :D
Afbeelding
Boeki
Pro tuner
Vervoersmiddel: Derbi DRD Racing Special 2007

Chat topic

Ongelezen bericht door Boeki »

Een scooter kopen en je schakel ervoor aan de kant zetten?? Dat meen je toch niet!
Open the Throttle and Smile
the skullkid
Pro tuner
Vervoersmiddel: Je vriendin.

Ongelezen bericht door the skullkid »

Boeki schreef:Een scooter kopen en je schakel ervoor aan de kant zetten?? Dat meen je toch niet!
een RS is bij mijn weten nog altijd een schakel. Een sr niet. :emo:
Sander
Moderator
Contacteer:

Javen weet dat hij fout zit omdat hij de discussie wilt afkappen maarja zolang hij er zelf maar in geloofd zeg ik dan maar.
basDRD
Tuner

Ongelezen bericht door basDRD »

:emo: :emo:
Alainv-s
Pro tuner

no allemaal beiden: http://www.domeinenrz.nl/domeinenrz_nl/ ... fotos=1824" onclick="window.open(this.href);return false; .
Elk bod KAN geaccepteerd worden, denk dat ze 400 wel pikken. misschien 700 ofzo. Zeker nice!
Boekie zegt:
royvi
Pro tuner
Vervoersmiddel: Honda CR125R & VW Polo 6n2 1.9D

Ongelezen bericht door royvi »

Daar verkijk je je serieus op, ik heb ook wel eens iets heel goedkoops gezien. Maar er komen allerlei extra kosten bij, de prijs kan zo met 20% verhoogd worden door die extra kosten allemaal. Het is niet zo mooi als het lijkt, geloof me...

EDIT
Hij kost 1832,-
Airsal cilinder te koop:
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=53&t=12449" onclick="window.open(this.href);return false;
jesper95
Pro tuner
Vervoersmiddel: Derbi DRD Racing (verkocht)
Aprilia SX (verkocht)
Polo 9n
Vespa Ciao snor

Ongelezen bericht door jesper95 »

http://www.domeinenrz.nl/domeinenrz_nl/ ... fotos=1821" onclick="window.open(this.href);return false;

Deze had ik ook nog wel gewild voor dat geld..
Alainv-s
Pro tuner

alles op die site waar eens prijs bij staat is verkocht.
Ja er komt 19% belasting op ofzo. Je moet gewoon de voorwarderen lezen, altijd...
Er is wel een keer een derbi gpr uit 2011 verkocht voor 800. Alleen de uitlaat hong er los aan, lag er op zeg maar :emo: .
Maar kappen+wat meuk als dat recht is, is hij die prijs al goed waard. Durfde hem toen niet te kopen omdat het mijn eerste brommer werd. Heb daarom maar deze Senda gekocht -_- ....
Eeen werkende yz kost toch al gauw 1000 euro, nauw geef mij dan maar een half rijdend ding om naar school te rijden(tuurlijk overleef ik dat niet haha).
Laatst gewijzigd door Alainv-s op di 22 nov 2011, 20:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Boekie zegt:
royvi
Pro tuner
Vervoersmiddel: Honda CR125R & VW Polo 6n2 1.9D

Ongelezen bericht door royvi »

Alainv-s schreef:alles op die site waar eens prijs bij staat is verkocht.
Ja er komt 19% belasting op ofzo. Je moet gewoon de voorwarderen lezen, altijd...
Er is wel een keer een derbi gpr uit 2011 verkocht voor 800. Alleen de uitlaat hong er los aan, lag er op zeg maar :emo: .
Maar kappen+wat meuk als dat recht is, is hij die prijs al goed waard. Durfde hem toen niet te kopen omdat het mijn eerste brommer werd. Heb daarom maar deze Senda gekocht -_- ....
Niet alleen de belasting hoor...
Airsal cilinder te koop:
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=53&t=12449" onclick="window.open(this.href);return false;
Alainv-s
Pro tuner

hierop wel volgens mij. op sommige dingen moet je assemblage kosten weet ik hoe het heet betalen. Kwam omgerekend dik 20% bij. maarja is toch geen zak aan. Je meot sowieso op de brommer rijden voordat je hem koopt vind ik. (mits je geen vastloper koopt, dan wordt t moeielijk)
Boekie zegt:
Gesloten