mag dat ? en als je aangehouden word wat is dan de bekeuring

royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Pieke schreef:het lijkt me dat iemand er behoorlijk wat moeite in heeft gestoken om m eruit te laten zien alsof ie er zo min mogelijk moeite in heeft gestoken
Ja daar heeft LUCO de passende oplossing voorluco schreef:verboden! je kenteken mooi monteren scheelt al de helft qua looks.
ik wou het niet zeggen want dan is het in één keer reclame;)kcracy schreef:Ja daar heeft LUCO de passende oplossing voorluco schreef:verboden! je kenteken mooi monteren scheelt al de helft qua looks.
Pieke schreef:het lijkt me dat iemand er behoorlijk wat moeite in heeft gestoken om m eruit te laten zien alsof ie er zo min mogelijk moeite in heeft gestoken
Ha daarom deed ik dat ff voor je ,schuift het ook nog watluco schreef:ik wou het niet zeggen want dan is het in één keer reclame;)kcracy schreef:Ja daar heeft LUCO de passende oplossing voorluco schreef:verboden! je kenteken mooi monteren scheelt al de helft qua looks.
en dan n schakelaar erop, kan je 's nachts lekker doorknallenRikkert schreef:gewoon lichtje boven maken, ben ik ook aant doen.
Hannes schreef:Ga nou es eerst de feiten opzoeken voordat ik de hele avond loop te facepalmen om hoe achterlijk je bent.