waarom?Rikkert schreef:Ontslagen![]()
De week begint heeerlijk!

waarom?Rikkert schreef:Ontslagen![]()
De week begint heeerlijk!
omdat ik het anders in mn bed doe jaa hahajesper95 schreef:Jij stopt ook elke week je vinger in je keel![]()
Ik heb nog een leuk filmpje van jouw
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Sta je op de loonlijst? Moet je even informeren, want je kan nog wel wat geld bij elkaar sprokkelen geloof ik als je ontslagen wordt.Rikkert schreef:.. Ik was gewoon lekker rustig brandstofpomp van een DAF aan het demonteren, komt de werkplaats chef naar me toe; en tikt op me schouder. Dus ik vraag wat er aan het handje is, en hij zei dat ze mij niet meer nodig hadden.. Echt raar.. Ik dee gewoon altijd normaal me opdrachten, en dan opeens dit![]()
Naja, morgen maar even langs Truckland..
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig.
Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig.
Reden genoeg, maar het mag nog steeds niet (op een enkele uitzondering na)JavenDrD schreef:als er geen werk meer voor de werknemer is. Is dat voldoende reden om als werkgever je werknemer te ontslaan
Als je nog in je proeftermijn zit mag het, en als het via school loopt ook geloof ik.HayeSM schreef:Reden genoeg, maar het mag nog steeds niet (op een enkele uitzondering na)JavenDrD schreef:als er geen werk meer voor de werknemer is. Is dat voldoende reden om als werkgever je werknemer te ontslaan
jasperrr91 schreef:Als je nog in je proeftermijn zit mag het, en als het via school loopt ook geloof ik.HayeSM schreef:Reden genoeg, maar het mag nog steeds niet (op een enkele uitzondering na)JavenDrD schreef:als er geen werk meer voor de werknemer is. Is dat voldoende reden om als werkgever je werknemer te ontslaan
Want je word betaald via school, althans zo gaat het met 2 vrienden van mij die schildersopleiding doen.
Anders moet het inderdaad 2 maanden van te voren gezegd worden.
Heb ook van die Hub schoen zijn wel fijn voor op de bromfietsKeijenborg schreef:Ook nieuwe Vans era, en ook nieuwe Hub subway schoenen.
Je moet er soms ook netjes bij lopen eh
Pieke schreef: Ik hou van tieten