maarja foto's kunnen bedriegen

nieuwe aanwinst dubbele leovince v6 uitlaat klaar
chrome gianelli conti met alu demper

en me engels huiswerk af

Nee een zwart/antraciet met rode. Heb gezocht als een malle maar kan er geen plaatjes van vinden helaas. Zou maar zo 2 modellen oud kunnen zijn maar is nog wel 'nieuw uit verpakking' dusRuben schreef:Fox360, die witte/zwart en een heel klein beetje oranje?
Die is dikk!![]()
Ik wacht tot de kerst uitverkoop bij de shop hierzo, scheelt me weer wat euro's en hoef toch niet met het nieuwste spul te rijden..
Trouwens, je brace aan je protector vastmaken is geen goed idee, tenminste, dat word ons hier vertelt.., dan moeten ehbo'ers je lichaam meer bewegen tijdens de hulpverlening en dat is niet goed als je serieuze verwondingen hebt. Mja, heb er verder geen verstand van, miss is het tijdens het vallen wel beter. I dunno
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
Pieke schreef: Ik hou van tieten
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Dat is inderdaad wel het beste jaHayeSM schreef:ik denk dat hij gewoon alle kleppen er nieuw in gooit, blok ligt toch open, gelijk goed doen.
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!