Trouwens, de bunker bij onze buren in de tuin komt misschien tekoop te staan. Bunkertje kopen iemand? 500 m² schat ik even snel

Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig.
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
En als je niet van zonlicht houdt ook, heb ik een keer in een film gezien. Dat zijnde vampiers jonguh!Reinder schreef:Haha jaa snap ik ook niet, ding staat al minimaal 5 jaar leeg (sinds ik hier woon). IS nu van gemeente. Ding is echt ontiegelijk groot. En dan word je buurtjes met mij, hebbie eigen oprit van 30 meter en een schuifhek. Niemand kan je huis zien van de weg en je word niet wakker door irritant hard pratende kindjes. Hoe ideaal is zo'n ding eigenlijk? En als je de Duitsers niet vertrouwd zit je helemaal snor.
Velux dakramen als je toch een wat zonlicht wiltroyvi schreef:En als je niet van zonlicht houdt ook, heb ik een keer in een film gezien. Dat zijnde vampiers jonguh!Reinder schreef:Haha jaa snap ik ook niet, ding staat al minimaal 5 jaar leeg (sinds ik hier woon). IS nu van gemeente. Ding is echt ontiegelijk groot. En dan word je buurtjes met mij, hebbie eigen oprit van 30 meter en een schuifhek. Niemand kan je huis zien van de weg en je word niet wakker door irritant hard pratende kindjes. Hoe ideaal is zo'n ding eigenlijk? En als je de Duitsers niet vertrouwd zit je helemaal snor.