Probleem, HPI geen licht
-
- Derbi fan
- Vervoersmiddel: derbi drd limited edition 06 met nieuw type gpr blok en Honda crf 250f 2011
Probleem, HPI geen licht
Hallo, ik heb een hpi ontsteking maar geen licht hoe moet ik al het licht (knipper, dim-groot, remlicht) op de accu aan sluiten of wil dat niet? en hoe vaak moet ik de accu dan laden?
-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD 2009 Racing
Re: Probleem, HPI geen licht
op je Hpi zit geen lichtspoel zoals op je standaart ontsteking..
Je zou hem op je accu aan kunne sluiten, maar dan moet je hem wel vaak aan de druppelaar hangen...
Of een led je in je lamp doen, die vreten minder stroom
Je zou hem op je accu aan kunne sluiten, maar dan moet je hem wel vaak aan de druppelaar hangen...
Of een led je in je lamp doen, die vreten minder stroom

-
- Derbi fan
- Vervoersmiddel: derbi drd limited edition 06 met nieuw type gpr blok en Honda crf 250f 2011
ja maar kan ik daar ook knipperlicht en remlicht op aan sluiten?
- f5twister
- Derbi fan
- Vervoersmiddel: derbi senda sm drd limited editon 2005 nmr 572
gewoon lichtspoel erbij kopen en daar alles aan sluiten.
-
- Derbi fan
hoe duur is zo'n lichtspoel en dan heb je toch maar iets licht?
- f5twister
- Derbi fan
- Vervoersmiddel: derbi senda sm drd limited editon 2005 nmr 572
moet je effe op josdijkman.nl kijke denk rond de 40 euro. hoe snel boekt me ouwe brommer nu eigelijk.?
Heb je zelf al ENIGE moeite gedaan????youri--jansen schreef:hoe duur is zo'n lichtspoel en dan heb je toch maar iets licht?
Dit is namelijk al zeker 3x langsgekomen, en met de zoekfunctie had je dit zeker kunnen vinden.
Dus gebruik dat witte balkje maar rechts bovenin je scherm, en als je er dan nog niet uitkomt wil ik je vraag wel beantwoorden.
Wat zoiets kost kun je met enige moeite ook in de webshops vinden.
a'j bange leeft goa'j bange dood
If you ain't mixin' gas, You ain't kickin ass!
If you ain't mixin' gas, You ain't kickin ass!
-
- Derbi fan
Dat 50cc blok wat erin zat is al overleden na 15km heb nu een derbi gpr blok erin.
nu zo'n 115km/h. Voor en achterpoten waren lek, remblokken voor helemaal opgeremd de remschijven daardoor helemaal kapot, overal andere schroeven en al in dus eigenlijk dikke miskoop voor 2000 euro!
nu zo'n 115km/h. Voor en achterpoten waren lek, remblokken voor helemaal opgeremd de remschijven daardoor helemaal kapot, overal andere schroeven en al in dus eigenlijk dikke miskoop voor 2000 euro!
- Marcooow
- Beginnende tuner
- Vervoersmiddel: Derbi senda r x race, Sachs zx50, Honda mtx
- Gallery: http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=4182
te lang met je remblokken blijven doorgaan is je eigen schuld, die dingen slijten dus dat moet je zoiezo een keer vervangenyouri--jansen schreef:Dat 50cc blok wat erin zat is al overleden na 15km heb nu een derbi gpr blok erin.
en dat blok had je ook kunnen reviseren of laten reviseren, hoef je niet meteen een ander blok voor te kopen
ja die schroefjes, dat heeft elke derbi, de meeste die niet elke week zijn gewassen, en gewoon goed gebruikt worden, daar zitten ze meestal wel vastgeroest
4 strokes are like tampons, every pussy has one