die foto's zijn gewoon niet duidelijk genoeg om een oordeel te vellen over de afwerking (van de poorten dan..) wand is vrij duidelijk :p
blijft een dikke cilinder, wat betaal je hiervoor trouwens?
groeten
Hij snapt het.Lucifer schreef:who gives a shit? precies dat door een "slechte" afwerking al het vermogen van de cilinder gaat weglopn
die foto's zijn gewoon niet duidelijk genoeg om een oordeel te vellen over de afwerking (van de poorten dan..) wand is vrij duidelijk :p
blijft een dikke cilinder, wat betaal je hiervoor trouwens?
groeten
Daan schreef:Nou dan weet ik et ook niet, steek maar in de brand ofzo
ik moet ook rondkomen met men weekend baantje.Lucifer schreef:gohja, ik moet rondkomen met mijn verdiensten van mijn weekendjobje..
bn momenteel ook ng bezig met mn project en het loopt ook al flink op hoormaar zolang het totaalplaatje onder de 1000 blijft zit ik goed, en dat is zeker nog 200 euro verder
+ het verbruik van mn derbi... man zo drinken..
soit terug on topicben benieuwd
ot = on-topic...*ZUCHT!*Dominator33 schreef:Maar jij woont in belgie, waar je als 16 jarige belg 2 of 3 keer zoveel verdiend als een 16 jarige nederlander
goh no shit sherlockKREGO schreef:ot = on-topic...*ZUCHT!*Dominator33 schreef:Maar jij woont in belgie, waar je als 16 jarige belg 2 of 3 keer zoveel verdiend als een 16 jarige nederlander
kosten bespaard hoe? Dat ding is 2x zo duur als elke andere cilinder.jasperrr91 schreef:Ja het hemd, ik had het over de uitlaatpoorten, spoelpooerten etc.
Hemd is niks meegedaan, en dat boeit verder ook niet want dat heeft geen invloed op de prestaties, slijtvastheid of iets dergelijks. Dus dat boeit nietDat komt gewoon door het gieten en is vanaf de fabriek minder aandacht aan besteed omdat het kosten besparend is en het verder niks oplevert.
Remylimited schreef:boeit geen fuck welke bougie je erin heb.
hittegraad is alleen voor het mooi schoonbranden van je bougie
Cilinder los is niks duurder als een teamRoyal Club schreef:kosten bespaard hoe? Dat ding is 2x zo duur als elke andere cilinder.jasperrr91 schreef:Ja het hemd, ik had het over de uitlaatpoorten, spoelpooerten etc.
Hemd is niks meegedaan, en dat boeit verder ook niet want dat heeft geen invloed op de prestaties, slijtvastheid of iets dergelijks. Dus dat boeit nietDat komt gewoon door het gieten en is vanaf de fabriek minder aandacht aan besteed omdat het kosten besparend is en het verder niks oplevert.
Pieke schreef: Ik hou van tieten
Bob1993 schreef:Ik zie hier gewoon een heleboel jaloerse mensen
Daan schreef:Nou dan weet ik et ook niet, steek maar in de brand ofzo
yup,derbi-0172 schreef:Inderdaad, wordt het een onderlangse?