royvi schreef:Ja dat weet ik, maar kan je niet doen buiten als het flink vriest. Moet je binnen gaan soppen
je kunt m wel buiten soppen. gewoon goed warm water gebruiken. zolang je m daarna maar warm hebt staan.
edit: wat wel kan is met als je alleen het frame sopt en zorgt dat er geen water bij kabels komt (koppeling gas enz) kan het prima ook al laat je m buiten
ik heb een keer 5 km voor school stilgestaan met een geklapte ketting (iris echt geen aanrader). toen vroor het ook tussen de -10 en -5 maar dan is 5 km een eind duwen tegen die brommer
tom-xtreme schreef:beun scoot kopen voor 300 euro ofzo en derbi binnen laten staan
weet je hoeveel meuk je daarvoor ht voor je senda.
daar heb je een 2e hands kappenset en nog een nieuwe uitlaat mocht ie te veel gaan roesten van de pekel
ja da klopt. maar eerst maar eens zien of het wel winter word met sneeuw enzo. alleen vriezen is nie zo erg. moet zelf ook rijden in de winter 40km per dag. en afentoe met de bus denk ik als dat uitkomt
gewoon lekker even tomosje regelen en derbi schorsen, scheelt je nog bakken met geld aan verzekering ook en alleen vriezen is al genoeg voor preventief strooien dus overal roest. ik zou het wel weten alleen jammer dat mijn beunpuch even geen licht heeft.. zit een 12v electra pakket op met nu een 6v ontsteking..
tom-xtreme schreef:beun scoot kopen voor 300 euro ofzo en derbi binnen laten staan
daar heb je een 2e hands kappenset en nog een nieuwe uitlaat mocht ie te veel gaan roesten van de pekel
Ja alleen zn scooter kan je ook weer verkopen en misschien voor het zelfde bedrag als het meezit
Daan schreef:Nou dan weet ik et ook niet, steek maar in de brand ofzo
Ja alleen zn scooter kan je ook weer verkopen en misschien voor het zelfde bedrag als het meezit
ja oke, maar als ik moet kiezen tussen een beetje ronddriften op een senda of op een scootertje