watttt??jesper95 schreef:haha sukkel

watttt??jesper95 schreef:haha sukkel
jaa de laatste tijd is et bij de metro wel streng man!Han schreef:lekkere dames lopen er ook geen meer rond dus daar hoef je er ook niet voor heen. Kan je beter nar de metro. Daar kom je ook wel binnen hoor.
Vet, het waren toch 7 grondbakken vol zand.derbi crd schreef:Toch met de schep bezig geweest zie ikgaaf!
Doet me denken aan:
Vet, minder fijne landing denk ik ofniet? Aangezien je in de lucht al op het zadel zitjasperrr91 schreef:Gewoon gebruik maken van wat er al ligt.
Land maar eens zittend, en al helemaal op een Derbi. Is echt minder fijn hoorRuben schreef:Denk niet dat ie staand sprong..
Het ziet er al pijnlijk uit ja. moet er niet aan denken ooit zo neer te komenroyvi schreef:Land maar eens zittend, en al helemaal op een Derbi. Is echt minder fijn hoorRuben schreef:Denk niet dat ie staand sprong..
Ik heb het een keer gehad toen ik met mijn rechter voet van het stepje gleed, ik lande zittend. Dat deed echt pijn, ken je het gevoel dat je van een hele hoge duikplank springt en echt plat op het water land? Zo voelde het (zo'n tinteling)derbi crd schreef:Het ziet er al pijnlijk uit ja. moet er niet aan denken ooit zo neer te komenroyvi schreef:Land maar eens zittend, en al helemaal op een Derbi. Is echt minder fijn hoorRuben schreef:Denk niet dat ie staand sprong..Sowieso niet met derbi vering trouwens.
Die keer bij mij was in Staphorst op de grote tafel, wel iets hoger dan een metertje of 3 denk ik en het deed pijnjasperrr91 schreef:Ik landde daar ook niet zittend. Ging nog staan, dus daarom zei ik schijn bedriegt.
En ben ook wel eens zittend neergekomen met een crosser, denk metertje of 3 hoog en dat vond ik zelf geen pijn doen.