Denk dat je inderdaad ook beter een enquete door je klas kunt laten gaan.
Nu heb je misschien een beetje een vertekend beeld, jongeren die een brommer kunnen betalen hebben vaak altijd wel wat op de bank staan voor als er iets kapot zou lopen.
Mensen die geen brommer van 1000/2000 euro kunnen betalen geven vaak al meer uit/werken stukken minder. (eigen ervaring)
Weet trouwens niet of ik goed zit hiermee, maar heb wel het idee dat mensen met Derbi's/brommers meer geld hebben als ik om me heen kijk.
Heb niet zoveel weet van wat jongeren uitgeven, wel dat je in een onderzoek met dit soort dingen rekening moet houden om zo een zo goed mogelijk beeld te krijgen.
a'j bange leeft goa'j bange dood If you ain't mixin' gas, You ain't kickin ass!
ja idd en vergeet de ouders niet
ik bedoel als ik zou hebben hoef ik echt geen dingen te kopen hoor
en ja zowieso de meeste die een derbi hebben werken er hard voor dus komen ze niet zo snel in de schulden
ik heb het aankoop bedrag van m'n eerste brommer wel geleend van mijn ouders.
uiteraard ook wel eens wat gekregen van hun, ook grote delen. Voor de rest voor alles gewerkt.
heb hem ingevult. Ik heb 100 euro gesponsert gekregen omdat ik zo goed had gespaard. kon ik meteen setje handkappen kopen wat was ik blij toen met mijn kromme derbillia.
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
tttssssss leovince v6 is de beste: heeft het beste geluid en de beste peformence,
met een rondel in de uitlaat rijdt hy 80km/u en heeft een gewelldige powerband
dus ga maar weg met jou uitlaatje en koop een deftige uitlaat!