Hij zegt dat die parmakit een veel dikker is dan de 80cc tzr. Hij beweert dat deze zich zeker kan meten met een 125er. Hij heeft er 185 mee gehaald met een toerental van 23500 rpm. Dat was niet zo goed voor de motor want z'n frame brak in 3 stukken en hij moest het verstevigen.
Dat van die 80cc tzr, snelheid en toerental had ik ook al begrepen. En ik heb nooit spaans gehad.
Maar dat van zijn frame haalde ik er niet uit, zou die gebroken zijn bij die snelheid?
voor ik weer van die "Ik mag niet schelden van mijn moeder" bijdehante opmerkingen krijg, dat die gasten op een circuit rijden met 1 of ander bij elkaar geraapte brommer betekend niet meteen dat ze er verstand van hebben, wel een boel geld /insert clownsmilie
Sukkel van de week..
Remylimited schreef:boeit geen fuck welke bougie je erin heb.
hittegraad is alleen voor het mooi schoonbranden van je bougie
net even verder geloerd op dat kanaal van die TGR lamballen, mag wel duidelijk wezen dat ze niet sporen, en nee, ook niet op een stoere manier, want op een brommer klimmen en vervolgens met 100nogwat komen aanboeken in je korte adidas sportbroekjes is gewoon cancerdom
Sukkel van de week..
Gregory, ondanks m'n eeuwige gezeik hoop ik oprecht dat jou niks zal overkomen op je blikje cola op 2 wielen en ga er vanuit dat je veeeeeel verstandiger bent dan die idioten en netjes wat kleding aan hebt, en niet te vergeten een set goede handschoenen
Sukkel van de week..