ja gwn doen wat iedereen zegt
keer als je tijd hebt oefenen
het kan een uur duren of 5 min.
bij een vriend van me die wel eens op me crosser rijd die kan het nog steeds niet goed terwijl hij al 2 of 3 uur op dat ding heeft gereden:P
Schakelen
-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Drd Racing VERKOCHT
Derbi drd limited 08
Ktm sx250 verkocht
Suzuki rm125 verkocht
Bmw e30 325i m50 swap
Opel corsa b daily
Suzuki RM125 2000
Opel Corsa 1.2 16v
BMW E30 324d verkocht - Gallery: http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php ... 431#p91431
Re: Schakelen

the skullkid schreef:Opletten dat die koud is.Maurits schreef:Oke. En ik kan mijn uitlaat er gewoon zo afhalen zonder dat ik ergens op moet letten?
- JeroenR
- Schakelrijder
- Vervoersmiddel: Derbi sm extreme
Suzuki rmz 250 - Locatie: N-B
racingfreak schreef:JeroenR schreef:Ja je weet zeker alleen maar hoe je hem in ze 1 en ze vrij zet rest heb je nog nooit van gehoord zeker?racingfreak schreef:je vooral niet opjagen doe lekker rustig en is het een begrensde brommer? dan moet je geen schrik hebben om hard vooruit te schieten ofzoietsik heb het geleerd op 10 minuutjes, heb het geoefend in de wijk waar ik woon, heb je veel bochten dus moet je veel schakelen , zo leer je het rapst
succes!
wat valt er uit te leggen aan: met je voet een tik op het schakelpootje geven zodat ie naar boven of naar beneden gaat
![]()
Oh jij geeft geen gas? Die van jou staat zo hoog stationair aaah ik snap het, typisch weer een BEUN

Sjonge jonge ga ik niet eens uitleggen echt lomp hier.
Hij vraagt trouwens hoe hij moet schakelen niemand heeft gevraagd of dat jij er ff stoer in 10 min over deed.
messin schreef:kheb allezins een nodig die goe moet pere![]()
-
- Derbi fan
- Vervoersmiddel: Senda DRD Evo 50 SM
Ja, op het zand rijd ik ook wel vol gas weg hoorracingfreak schreef:crossers doen dat nochtans, gaan voor die HOLESHOT!!!

maar op de stenen niet (Ondanks dat de bandjes wat kaal zijn waardoor hij nog wel is wat wil glijden in de bochten over de stenen