ik wil er een aanschaffen omdat ik met de brommer de ijffel in ga.. mooi rijden en filmen daar

wat is nou een goeie.... hoeft nie de goedkoopste te zijn...
als de kwaliteit maar goed is...
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog.![]()
Dominator33 schreef:Theorielessen? Is t theorie examen van auto zo lastig danroyvi schreef:Ik heb al theorielessen (zit bij het pakket in) en eind november beginnen mijn rijlessenDominator33 schreef:Dat je vanaf 1 nov. kon beginnen met lessen als je al 17 bent, dat vertelde jeIk heb toen emailtje gestuurd naar n rijschool, en volgende maand begin ik dus al
En nee je hoeft niet eerst je theorie te halen maar dat doe ik wel zsm.
? Ik geef mezelf trouwens de tijd tot eind feb. om een auto+rijbewijs te regelen, dan is mn busabbo afgelopen
verzenden als gift.Alainv-s schreef:Maar 80 dollar
Pieke schreef: Ik hou van tieten
Vind je? Keek vanmiddag toevallig weer even naar de koers omdat ik wat spul uit china moet hebben, maar viel me toch tegen met de koers van een paar maanden geleden, toen was 1,48 nu is het 1,39..sendapower schreef:gelukkig is de dollar nu zo laag:P
Das voor belasting, niet voor verzending.J03P schreef:verzenden als gift.Alainv-s schreef:Maar 80 dollar
Boekie zegt:
Merkte wel dat ik niet zo vaak friet bak, kreeg m'n gezicht vol met frituurvetspetters toen ik die shit er ingooide, blijkbaar moest eerst dat net omhoog.![]()
klopt, alleen het scheelt je toch invoerrechten.n00n schreef:Das voor belasting, niet voor verzending.J03P schreef:verzenden als gift.Alainv-s schreef:Maar 80 dollar![]()
Maar meeste bedrijven versturen niet als gift, aangezien ze daar zelf ook mee in de problemen kunnen komen.
Behalve als ze jou precies eruit pikken.J03P schreef:klopt, alleen het scheelt je toch invoerrechten.n00n schreef:Das voor belasting, niet voor verzending.J03P schreef: verzenden als gift.![]()
Maar meeste bedrijven versturen niet als gift, aangezien ze daar zelf ook mee in de problemen kunnen komen.
chrizztian93 schreef:Je kan ook je originele sproeier zelf opboren of laten tunen.
Standaard hiero.Boeki schreef:
Behalve als ze jou precies eruit pikken.Heb ik één keer gehad met een flinke doos modelbouwmeuk uit China, die kwam veelste laat thuis met een mooie brief erbij dat ik xx% extra moest betalen..