Honda Crf250

Show hier je motor.
derbi crd
Pro tuner

Re: Honda Crf250

Ongelezen bericht door derbi crd »

Dominator33 schreef:pfff wat een dikke machine die 125. moet toch echt eens uitzoeken waar je woont en om 3u snachts met een busje langskomen :emo:
Doe een poging (A) Werkplaats heeft 3 deuren waarvan 1 roldeur, deze zit met meerdere pinnen vast aan de grond en zijkant. 1 deur is aan de binnenkant ook gesloten met pinnen in de muur.
De laatste deur is van massief metaal van zoon 2cm dik en gaat alleen open met een sleutel.
Verder zitten er 2 ruiten in waar ik dikke tralies voor heb gelast (A)

Zo probeer ik de Polen en Bulgaren eruit te houden
the skullkid
Pro tuner
Vervoersmiddel: Je vriendin.

Ongelezen bericht door the skullkid »

Gisteren gereden op een suzuki 250 2-takt van 2010, een ktm 250 4-takt van 2009 en een cr125 2-takt van 2005.
De suzuki was veel te krachtig voor mij, had ik geen plezier op. de 4-takt was al leuker :D kon ik redelijk de baas. En toen de 125, hetzelfde als de 250 maar dan het gevoel wat je op een 2-takt krijgt. Heb ook leren quaden op een 2-takt en daar ben ik nu nog altijd blij om. Dus, ik wil een 125 maar mag er geen kopen :emo:
royvi
Pro tuner
Vervoersmiddel: Honda CR125R & VW Polo 6n2 1.9D

Ongelezen bericht door royvi »

Gewoon zeuren, blijven volhouden.
En dan een keer van de trap flikkeren en je been breken. Dan zeg je dat traplopen gevaarlijker is dan crossen en ga je motorcrossen :happy:

@derbicrd
Ik zou jouw motoren verzekeren, er is een speciale crossmotorverzekering. Gewoon het zekere voor het onzekere niet? Jouw schuur voldoet iig voldoende.
Ik zag op marktplaats via een tip van motor-forum een zaak die failliet is gegaan die nog een grote lading luchtfilters had, misschien moet je daar eens kijken.
Airsal cilinder te koop:
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=53&t=12449" onclick="window.open(this.href);return false;
HayeSM
Pro tuner
Vervoersmiddel: aprilia sxv5.5

Ongelezen bericht door HayeSM »

gewoon kopen, niet zeuren. Zolang hij er staat kan je dan rijden (als je hem uiteindelijk al moet verkopen)
Afbeelding
the skullkid
Pro tuner

HayeSM schreef:gewoon kopen, niet zeuren. Zolang hij er staat kan je dan rijden (als je hem uiteindelijk al moet verkopen)
Zolang is dan ongeveer tot m'n vader thuis is, dan gaat er een slot op en wordt die gewoon verkocht.
n00n
Pro tuner
Vervoersmiddel: Yamaha WR400F

Ongelezen bericht door n00n »

Heb je een slijptol voor toch? :eerie: :dry:
Afbeelding
royvi
Pro tuner
Vervoersmiddel: Honda CR125R & VW Polo 6n2 1.9D

Ongelezen bericht door royvi »

Ik zou gewoon meer zeuren :emo:
Airsal cilinder te koop:
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=53&t=12449" onclick="window.open(this.href);return false;
the skullkid
Pro tuner

Ik moet nog met die ouwe samenwerken dusja :emo:
derbi crd
Pro tuner

Gewoon kopen. Heb mijn ouders nooit om toestemming gevraagd, op een dag stond die er gewoon. Zo gaat dat met wel meer dingen hier (A)
royvi schreef:Gewoon zeuren, blijven volhouden.
En dan een keer van de trap flikkeren en je been breken. Dan zeg je dat traplopen gevaarlijker is dan crossen en ga je motorcrossen :happy:

@derbicrd
Ik zou jouw motoren verzekeren, er is een speciale crossmotorverzekering. Gewoon het zekere voor het onzekere niet? Jouw schuur voldoet iig voldoende.
Ik zag op marktplaats via een tip van motor-forum een zaak die failliet is gegaan die nog een grote lading luchtfilters had, misschien moet je daar eens kijken.
Moet nog altijd eens kijken naar die verzekering..
Heb net wat luchtfilter gehaald :emo: Twijfel trouwens ook of ze mijne op voorraad hadden, heb namelijk zoon twinair kit waar een backfire filter inmoet.
hendry_94
Pro tuner
Vervoersmiddel: vw polo 6n2 comfortline

Ongelezen bericht door hendry_94 »

damn nice ding
heb je broertje gister nog wel gesproken ;)
had het al van hem gehoord... maar niet dat die zo VET IS :wub:
heb je vandaag nog gecrossd ??? hij had et er wel over...
Live To Ride, Ride To Live!!
derbi crd
Pro tuner

Ja hij zei al dattie jou had gesproken! Maar was weekendje weg met de vriendin :emo:
Vandaag nog klein halfuur gereden ja, op het bouwland. Hij voor het eerst op de 125, deed het vrij netjes. Heb er zelf nog even op gereden maar dat was drama :mrgreen:
hendry_94
Pro tuner

haha :P iets te groot er voor of kun je de power nie aan :twisted:
ik was helaas werken... anders kwam ik wel ffe kieke
me pa wil trouwens dat blok van die crosser...
onder een echte ouderwetse crossbrommer hangen (wel kreidler natuurlijk)

helaas koopt die nie gwn meteen een crossmotor :eerie:
derbi crd
Pro tuner

Ding trekt me niet helemaal nee, cr125's staan nou niet bepaald bekend om hun bottomrange power. Eenmaal in de toeren knalt de 2takt wel veel harder dan mijn 4takt, lekker gevoel is dat :D En hij stuurt een beetje vaag maar dat komt omdat ik de Crf gewend ben.
Wat was dat ookalweer voor iets dat je had staan? Met kapotgelopen big-end toch? Crossblok met de vering van een kreidler brommer lijkt me 100x niks als ik eerlijk mag zijn (A)
Le derbi
Moderator
Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD03 Supermoto Project 2.0 SOLD
DERBI XTREME PRORACE 2 Crosser SOLD
Renault Clio 1.2 16v SOLD
DERBI SENDA MVT 90 Hypersessoins BROKEN
Derbi Senda BRK 88 BIGBORE SOLD
BMW E36 320i COUPE

Ongelezen bericht door Le derbi »

Ik wil ook een crosaerd
hendry_94
Pro tuner

derbi crd schreef:Ding trekt me niet helemaal nee, cr125's staan nou niet bepaald bekend om hun bottomrange power. Eenmaal in de toeren knalt de 2takt wel veel harder dan mijn 4takt, lekker gevoel is dat :D En hij stuurt een beetje vaag maar dat komt omdat ik de Crf gewend ben.
Wat was dat ookalweer voor iets dat je had staan? Met kapotgelopen big-end toch? Crossblok met de vering van een kreidler brommer lijkt me 100x niks als ik eerlijk mag zijn (A)
die 125 heb ik al tijdje terug verkocht...
eerst het frame nog omgelast voor kreidler... maar kreeg het blok toen niet aan de praat...
toen heeft een jonge hem gekocht om de voorpoten en achterbrug in zijn mtx te bouwen

nee lijkt me ook niks maarja.... kon er vorig jaar toch goed mee springen :P
HayeSM
Pro tuner

ik wil ook een crosser... maar x velgen in me appie lijkt me niets. Zit regelmatig te denken aan een kxf450/mxv450.. maarja.. geen geld natuurlijk :problem:
Afbeelding
Boeki
Pro tuner
Vervoersmiddel: Derbi DRD Racing Special 2007

Ongelezen bericht door Boeki »

HayeSM schreef:ik wil ook een crosser... maar x velgen in me appie lijkt me niets. Zit regelmatig te denken aan een kxf450/mxv450.. maarja.. geen geld natuurlijk :problem:
Jij hebt niets te zeuren, je hebt al een dikke Sumo.
Open the Throttle and Smile
derbi crd
Pro tuner

HayeSM schreef:ik wil ook een crosser... maar x velgen in me appie lijkt me niets. Zit regelmatig te denken aan een kxf450/mxv450.. maarja.. geen geld natuurlijk :problem:
Ik zeg doen. Zou niet voor een mxv gaan maar een meer gangbaar model. Lijkt me ook een stuk goedkoper.
HayeSM
Pro tuner

mxv is echt een goede motor hoor.. ook zeker voor dual purpose.. zeker geen verkeerde sm.. maarja, ik ga het niet doen, me appie heeft meer dan genoeg gekost tot nu toe
Afbeelding
derbi crd
Pro tuner

Heb ze weleens zien rijden op de baan, rijden echt mooi en hard. Maar aangezien er nog weleens wat kapotloopt en kapotvalt lijkt het me niet onverstandig een wat gangbaarder model te kopen, 1 of the big 5 iig.

Maar als je er ooit eens van wil proeven moet je gewoon een setje crosswielen op de kop tikken, reservesetje kappen erop en gaan! Bevalt het niet.. verkoop je de velgen.
Plaats reactie