Je kunt je internetbankierenaccount dinges van bijv. de ING (in mijn geval) koppelen aan je paypal account zodat als je iets bestelt en betaald via paypal dat het dan gewoon van je normale rekening word afgeschreven.teun4 schreef: paypal=creditcard

Je kunt je internetbankierenaccount dinges van bijv. de ING (in mijn geval) koppelen aan je paypal account zodat als je iets bestelt en betaald via paypal dat het dan gewoon van je normale rekening word afgeschreven.teun4 schreef: paypal=creditcard
Right, ik heb ook een werkend Paypal account, maar geen creditcard..Dominator33 schreef:Je kunt je internetbankierenaccount dinges van bijv. de ING (in mijn geval) koppelen aan je paypal account zodat als je iets bestelt en betaald via paypal dat het dan gewoon van je normale rekening word afgeschreven.teun4 schreef: paypal=creditcard
chrizztian93 schreef:Je kan ook je originele sproeier zelf opboren of laten tunen.
JvS schreef:Mijn PWS zoog ik uit mn duim en haalde een 9, wankers.
Venlonaer schreef:Ik denk dat jij iets anders gezogen hebt.
Eerst kabels, batterij en zekering checken. Of het kan je spanningsregelaar zijn. Doet de rest het wel?Dick schreef:Teller kapot denk ik...
sprong in een x op 122 km per uur, en alle lampjes gingen branden..
en als ik nu em maar stationair laat lopen rij ik al 27.
zou de teller wel zijn denk ik zelf...
Kan ook een plek zijn waar een (+)kabeltje is doorgeschuurd en contact maakt met het frame, of inderdaad een zekering.Dick schreef:de kabel is het niet, en er zitten ook geen breuken enz..in..
en knippers enz doen het wel, alleen de teller doet raar.. groot licht doet het ook.
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
JvS schreef:Mijn PWS zoog ik uit mn duim en haalde een 9, wankers.
Venlonaer schreef:Ik denk dat jij iets anders gezogen hebt.