Maar waarom heeft ie dat voorlampkapje erop gezet??
Morgen ophalen

Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
Ja dat weet ik dus niet zou die wel mooier hebben gevonden hahaDaanS schreef:Zeker chill!
Maar waarom heeft ie dat voorlampkapje erop gezet??
Morgen ophalen![]()
Er komt wel weer een orginele op als ik die ergens 2de hands kan vinden want vind dit niet zo superDaanS schreef:hahaha XD
Tja gewoon even kijken en anders misschien toch een nieuweDaanS schreef:Snap ik... originele zijn moeilijk te vinden denk ik...
ThxDaanS schreef:Succes!
Ook met de rest van de brommer!
Thomas#Sm schreef:Brommer is weer terug na de dealer was er niet tevreden over snel opzoek na een nieuwe!
Nou me remklauw zat niet helemaal vast ofzo, Gekke tik in het balhoofd.. en de lak van het frame begon los te raken bij het balhoofd dit wijst natuurlijk op een ongeluk of iets dergelijks waar het balhoofd wat van heeft gevoeldracingfreak schreef:Thomas#Sm schreef:Brommer is weer terug na de dealer was er niet tevreden over snel opzoek na een nieuwe!bey bey brom, wat schol eraan?
ja oei das niet goed, spijtig van de derbiThomas#Sm schreef:Nou me remklauw zat niet helemaal vast ofzo, Gekke tik in het balhoofd.. en de lak van het frame begon los te raken bij het balhoofd dit wijst natuurlijk op een ongeluk of iets dergelijks waar het balhoofd wat van heeft gevoeldracingfreak schreef:Thomas#Sm schreef:Brommer is weer terug na de dealer was er niet tevreden over snel opzoek na een nieuwe!bey bey brom, wat schol eraan?
en me koppelingskabel brak bijna door
Ja achja ik ga denk ik kijken voor een gele evo heb die toch altijd wel mooi gevondenja oei das niet goed, spijtig van de derbi
ja dat geel valt lekker geil opThomas#Sm schreef:Ja achja ik ga denk ik kijken voor een gele evo heb die toch altijd wel mooi gevondenja oei das niet goed, spijtig van de derbi
Ja dat vind ik ook dat geel is in het echt super mooi staan er een paar bij mij op schoolracingfreak schreef:ja dat geel valt lekker geil opThomas#Sm schreef:Ja achja ik ga denk ik kijken voor een gele evo heb die toch altijd wel mooi gevondenja oei das niet goed, spijtig van de derbi
Hier zie je er wel paar rijden mja hier rijden veel derbi's haharacingfreak schreef:in belgië heb ik er nog geen gezien en zoals die van mij ben ik de enigste, wel veel xtrme's
Brommer is al weer weg hij mag close dat ding was echt gaarLimburger schreef:Hij is netjes man! Suc6 ermee!
bij ons ook maar 99% xtreme's drd etc zijn te duur voor de meeste denk ikThomas#Sm schreef:Hier zie je er wel paar rijden mja hier rijden veel derbi's haharacingfreak schreef:in belgië heb ik er nog geen gezien en zoals die van mij ben ik de enigste, wel veel xtrme's