http://www.youtube.com/watch?v=cEp0mUJy ... r_embedded#" onclick="window.open(this.href);return false;!
Dankjewel voor de reactie, de kleur is veel mooier in het egt op de foto"s lijkt het veel lichter.Limburger schreef:Leuke brommer staat ook heerlijke licht op voor fotos
Ja man nou boekt ie donders nais geen gestotter meer in 1x naar zn topDaan schreef:Hij wordt steeds minder beun![]()
Ik hoorde dat hij veel beter reed na die nieuwe bougie dop?
Met "Ik mag niet schelden van mijn moeder" schelden moet nog altijd niet. En joden zullen het niet geweest zijn. JIJ hebt je brommer opgevoerd. Had je maar moeten wegrijden of een man zijn en niet lopen te schelden en je straf gewoon aanvaarden.Neal x-treme schreef:*mod edit*
Yes daar ben ik het mee eensthe skullkid schreef:Met "Ik mag niet schelden van mijn moeder" schelden moet nog altijd niet. En joden zullen het niet geweest zijn. JIJ hebt je brommer opgevoerd. Had je maar moeten wegrijden of een man zijn en niet lopen te schelden en je straf gewoon aanvaarden.Neal x-treme schreef:*mod edit*:wall:
Inderdaad, je hoeft niet alles te zeggen wat je denkt, je had dit vroeg of laat een keer aan kunnen zien komen. Snap dat je boos bent dat je je brommer waarschijnlijk kwijt bent, dat is balen, maar met "Ik mag niet schelden van mijn moeder" schelden gaat te verthe skullkid schreef:Met "Ik mag niet schelden van mijn moeder" schelden moet nog altijd niet. En joden zullen het niet geweest zijn. JIJ hebt je brommer opgevoerd. Had je maar moeten wegrijden of een man zijn en niet lopen te schelden en je straf gewoon aanvaarden.Neal x-treme schreef:*mod edit*