Toen ik in maart 2010 16 werd, een week voor mijn verjaardag een DRD LTD 08 gekocht.
Stond er zo bij toen ik hem kocht:
(foto komt nog)
Naderhand knippers er afgehaald achter, een achterlicht met ingebouwde knippers gekocht.
Ook de leovince vervangen voor een SCR Corse Chrome.
Was goed voor een top van 102 met twv. 13-52.

Ondertussen ook een projectbrommer gekocht, helemaal opgeknapt, met dubbele conti paip etc.
Was echt een bruut ding. Wou ik dus ook mee gaan rijden en de LTD te verkopen MAAR

toen gebeurde dus de nachtmerrie van elke derbi-rijder...
Reed op een zonnige woensdagmiddag terug naar huis, lekker gas geven dus. Reed dus met 90 en het mooie geluidje van de SCR voorbij een motoragent.
Motoragent achter mij aan, hier achter de wijk ingereden, hoop binnenweggetjes gepakt, maar 100 meter voor me huis hield hij me tegen.
Moest hem volgen richting de rollerbank, die 1km verder stond vanaf waar hij mij achtervolgd had. Moest hem 'vollenbak opentrekke' zei hij. Ikke natuurlijk nie dom zijn nie, op het eind van de straat een snelheid van 70 km/u gehaald.
Toen dus op de rollerbank daar, belgische rollerbank kan maar tot 99. Dus wat gaf ie aan? juist, 99.
Oom agent had vermeld dat hij naast mij had gereden en dat ik 70 reed toen.
Na 10 papieren te hebben ingevult, kwam daar de takelwagen aan, de LTD werd dus ingevorderd.
Houdoe brommer:

Na 75 dagen 's ochtends om 11 uur op me werk telefoon, dat ik hem mocht op komen halen als ik de stakosten betaalde.
Ik met me baas geregeld dat ik hem ging halen en naderhand terug kwam. Bij de garage waar hij stond, papieren van politie afgegeven, rekening van 160 euro betaalt, zie ik me brommer staan. Waren ze er de SCR Corse toen pas aan het afhalen.
Brommer op de aanhanger gereden, thuis snel de originele uitlaat eronder gegooit en terug naar het werk gereden.
Dus nu rij ik weer lekker rond met de originele uitlaat (gruwelijk snel, top van 52!!!!!)
(foto komt nog)
Eind september verkoop ik denk de brommer, moet binnenkort toch voor me rijbewijs gaan leren etc. Maar dat zie ik tegen die tijd wel weer.