zijn tactiek was altijd terug schakelen en volgas 60 gaan rijden

Als je harder had gereden hadden ze je niet gezienJvS schreef:Ik zit ook niet geheel ontspannen op de brommer hoor, altijd alert hahaha.xa188 schreef:Ow dan ja snap ik het. heb je sowieso al lef dat je in een stad met een 80cc gaat rijden. schijt hem hier in vught al met mijn conti hahaha.
Maar ik moet ook altijd door een tunneltje, dan geef ik voor de tunnel wat meer gas, zodat ik in de tunnel geen gas hoef te geven.
Want die twinair galmt heel die tunnel door.![]()
Maar als ik stoere boys zie, geef ik wel weer gas in die tunnel.![]()
Maar hier zag ik een keer zaterdagnacht een motorscooter aan verkeerde kant van de weg rijden zonder lichten en helm.
Rijd ik de week erop zonder voorlamp, omdat dat fietslampie kwijt was, krijg ik een boete![]()
![]()
Terwijl ik nog wel me knipperlichten aan had staan, maarja werd ook echt precies een straat voor me huis opgemerkt...
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
DerbiMeisje schreef:Dat zeg je meestal niet met je tenen, nee.basserd schreef:hahaha, en dat zeg jij, met je hoofdblackidentity schreef:Niet met jou, lillekerd. Ga jij maar daten met DRUNKENORG WOELAH.
JvS schreef:Mijn PWS zoog ik uit mn duim en haalde een 9, wankers.
Venlonaer schreef:Ik denk dat jij iets anders gezogen hebt.