ik rij enkel in 't weekend met mijn derbi en hij had elke week een beetje problemen met starten, maar kreeg hem toch nog in gang. Nu wil ik dit weekend natuurlijk weer gaan rijden maar start hij compleet niet.
Hier heb je een filmpje (geluidgericht ) http://www.youtube.com/watch?v=h6hvKqtRvZM" onclick="window.open(this.href);return false;
Kan er iemand mij vertellen an wat dit kan liggen?
indd zoals lucifer zegt kijken of bougie vonkt en enders carbu uitkuisen en opnieuw proberen starten als je bougie gekuist hebt best proberen in gang lopen vlotterbakje komt sneller vol
yesterday is history
today is a gift
tomorrow is a mistery
jeffreydb schreef:indd zoals lucifer zegt kijken of bougie vonkt en enders carbu uitkuisen en opnieuw proberen starten als je bougie gekuist hebt best proberen in gang lopen vlotterbakje komt sneller vol
jeffreydb schreef:indd zoals lucifer zegt kijken of bougie vonkt en enders carbu uitkuisen en opnieuw proberen starten als je bougie gekuist hebt best proberen in gang lopen vlotterbakje komt sneller vol
heeft je cilinder wel genoeg compressie?
jah kan ook nog
yesterday is history
today is a gift
tomorrow is a mistery
heeft je cilinder wel genoeg compressie?
jah kan ook nog
ik hoop voor u dat het dat niet is maar dat kan het wel zijn als hij veel en lang stilstaat, maat van me heeft dat probleem gehad en moest een nieuwe cil. koopen
Moet je de veren even controleren
Verlies van compressie merk je als die minder snel optrektte voordat hij er mee ophield, en anders kan je bougie eruit halen vinger op die plek en dan aantrappen en kijken of je vinger word wegggedrukt
Vlotter checken is even carb er tussenuit halen en openmaken en schoonmaken!
TimKroese schreef:Moet je de veren even controleren
Verlies van compressie merk je als die minder snel optrektte voordat hij er mee ophield, en anders kan je bougie eruit halen vinger op die plek en dan aantrappen en kijken of je vinger word wegggedrukt
Vlotter checken is even carb er tussenuit halen en openmaken en schoonmaken!