teun4 » za 01 okt 2011, 12:35
Gewoon zo houden, staat netjes die koplamp. Is niet eens lelijk en uniek, net zoals Sm_Ritske!
Zou alleen wel een ander (DRD) voorspatbord doen, maar die kosten al gauw 90 euro.
Zou dan denk ik voor blauw gaan, als dat mooi overeen komt met de kleur blauw van je radiateur kappen.
Jij zat ook op het oude Derbi-Forum ofniet? Ken je Cross DRD ergens van.
Staat me bij dat iedereen dat toen hardstikke gaaf vond!
DRD voorspatbord komt er nog wel eens op als ik er een goedkoop kan kopen. Wordt dan inderdaad dezelfde kleur blauw als de radkappen.
Ik zat inderdaad ook op het oude Derbi-Forum (derbi-club). Vind persoonlijk de noppenbanden ook erg vet! Ik heb ze ook nog steeds op zolder staan. Maar met het weer in Nederland heb je helaas niet zoveel grip ermee op de weg. Ze komen nog wel eens van pas bij een ander project in de toekomst misschien
Boeki » za 01 okt 2011, 18:32
Erg netjes! Is dat een 50cc Jollymoto? Hoe loopt die bij jou?
Dankjewel! Dit is inderdaad een 50cc Jollymoto. Loopt echt heel goed bij mij met een hele leuke snelheid. Alleen heb ik nu even een andere demper erop omdat de demper van de Jollymoto erg veel kabaal begon te maken. Ik ben aan het kijken voor dubbele KTM dempers. Weet jij waar ik die ergens vandaan kan halen? Gewoon 2 mooie crossmoter dempers.
Verder ben ik nog steeds aan het wachten op mijn achterkap. Wordt er nu wel langzaam moe van want het duurt inmiddels al weer 6 weken en zou hem vorige week binnen krijgen maar nog steeds niks binnen.