Die ori conti taipipe licht hier maar wat te liggen. Heb ik wel fotos van, doe de rest maar via PB.
Net squish gemeten, kwam op een 0,8 (wat ik aan wou houden) dus ik ga morgen ff vloeibare pakking scoren dan moet ie morge weer rijden alst goed is.
Vandaag me domste sleutelmoment gemaakt ooit man

Ik keek in het squish topic (how to), en las 6,5 nm daarna op 13 na draajen, dus ik zon moment sleutel gevat (de grote ipv de kleine) dus ik die op 65 gezet waarom vraag het me niet. Toen aan draajen ik merkte al dat er iets nie klopte. Dus gestopt, ff na ged8 hmm nog maar eens proberen. Ik draajde nog wat aan en KNATS! tap einde stuk eraf xd. Ik vloeke en doen, ik die how to nog eens lezen. Ondek ik me fout dat ik op 65 nm draajde ipv 6,5nm. Dus ik moest nu een nieuw tapeinde hebben. Ik motorzaak/brommerzaak gebeld hadden ze wel van 110 lang m7 maar ik moest 120 hebben. Dus dit werd niks, draadstangen waren niet te krijgen bij de ijzerwaren handel van m7 (had ie niet liggen???wtf) Dus ik na bellen in de buurt. In Roermond (20km van ons af), maarja hoe kwam ik daar. Een maat die net bij ons was zei fietsen ik moet ook die kant op (hij woont er paar km vanaf). Naja tog maar doen dan, fiets gepakt 20 km heen tapeinde gekocht, 20 km terug fietsen, en verder beunen
Kan er achteraf wel mee lachen, maar gewoon wel Spr dom xd