ja en het zit zo,Marcooow schreef:maar hoe zit dit nou? het project is van krego, maar je blok ligt bij jasper om opgebouwd te worden?
ik zat net in voor examen periodes dus ik had weinig tijd voor de carters zelf te doen in onze cnc frees op school.
dus had ik tjt uning gecontacteerd. hij of zij wouden het doen voor een leuk prijsje (vergeleken met de andere tuner zaken).
niet dat ik tevreden ben over zijn werk dat hij nu geleverd heeft maar bon..
toen kwam jasper opzetten dat tj tuning vlak bij zijn deur was.
en aangezien ik jasper wel al wat beter kende via internet lag mijn vertrouwen iets meer bij hem dan bij tj tuning.
dus hij wou mijn carters enzo naar tj tuning brengen.
dan opeens kwam die opzetten dat hij wel het blokje kon opbouwen met een vriend van hem.
hier kon ik aan 1kant geen neen tegen zeggen omdat zowel het handiger was dat iemand met meer kenis het ging doen dan ikzelf

maar hij gaat toch ergens in de winter weer uit elkaar voor een andere versnellingsbak die ik nu heb liggen
ben nu zelf ook bezig met een nieuw project maar echt veel kan ik er nogniet over vertellen alleen dat hij ook geen power tekort gaat komen!
@wesley, als ik dat eerder wist kon ik op school ophoogplaatje gefreesd hebben..
dat zal ik wel eens doen als zuiger tot vervanging toe is
btw; als je stickers van jou hebt mag je er altijd bij het blok stoppen!
cheers!