Hoe kan ik het beste tewerk gaan?

Ben je je Derbi aan het opvoeren maar wil het niet lukken? Stel dan hier je vragen.
ToHiForAFly
Banden plakker
Vervoersmiddel: Brommer

Ongelezen bericht door ToHiForAFly »

Avond,

Ik wil binnenkort mijn brommer opvoeren en ik heb een paar vraagjes

Ik heb een 2008 Derbi Senda R xtreme waar alles nog origineel is, het blok heeft zelf al bijna 19 000 km gelopen en loopt nog steeds windstil en met een goede dag 80 op de teller. Olie verbruikt deze ook niet veel, (kan met 2 liter fatsoenlijke olie een half jaar mee rijden). Hij wil wel eens stotteren flink stotteren tot afslaan als ik met lage toeren rij.

Ik heb een budget van 200-250 euro, maximaal 300 euro om deze te laten opvoeren. Omdat ik geen enkel verstand heb van opvoeren laat ik hem het liefst brengen naar een beetje professionele zaak (Twins in Nuenen). Deze laten het blok kennelijk afstellen voor 50 euro, is dat het een beetje waard ? (hun site heeft heel wat info). Zal ik tandwielverhouding veranderen, een uitlaat eronder knallen? Ideeën? Ik hoop dat ie flink wat harder kan voor dat geld...

mvg

Maurice
hopke
Schakelrijder
Vervoersmiddel: 1x derbi senda extreme
2x honda mt
2x puch
en een fiets

Re: Hoe kan ik het beste tewerk gaan?

Ongelezen bericht door hopke »

je kan het beste een andere uitlaat eronder knallen en dan als jehetzelf niet kan laten afstellen .
verder zou ik niet weten wat afstellen kost bij andere zaken ma ik den kook wel rond de 50.
gr.
ToHiForAFly
Banden plakker
Vervoersmiddel: Brommer

Re: Hoe kan ik het beste tewerk gaan?

Ongelezen bericht door ToHiForAFly »

Wat zou de beste uitlaat zijn? Veel mensen raden een conti aan.

zou ik mijn tandwielverhouding moeten veranderen? Hij trekt heel hard op in zn 1 en in zijn 6 loopt ie al op heel wat toeren bij 80
Boeki
Pro tuner
Vervoersmiddel: Derbi DRD Racing Special 2007

Ongelezen bericht door Boeki »

Ligt er aan of bovenlangs je voorkeur heeft, anders zijn er ook mooie onderlangse uitlaten, denk alleen dat dat wat minder staat op een R

---
I am here: http://maps.google.com/maps?ll=52.079194,5.420494" onclick="window.open(this.href);return false;
Open the Throttle and Smile
Plaats reactie