Niets tegen 14 jarige chicks hosselen. kan nog net als je 16 bentDominator33 schreef:Royvi ga je ook wel eens naar bills bar of dijk (14 jarige chicks hosselen jwz)? aangezien je het net over takens had, en dus aardig in de buurt woont :p

Niets tegen 14 jarige chicks hosselen. kan nog net als je 16 bentDominator33 schreef:Royvi ga je ook wel eens naar bills bar of dijk (14 jarige chicks hosselen jwz)? aangezien je het net over takens had, en dus aardig in de buurt woont :p
Boeki schreef:Reinder heeft gesproken..
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
7km? Ik dacht dat mijn 5km naar de bus al ver wasroyvi schreef:Dijk ben ik nog nooit geweest, is al gauw 7 km fietsen naar de bus. En mijn maten gaan daar ook niet naar toe.
Takens is mooi bij mij int dorp
miss nog net....J03P schreef:kan 15 vs 18 nog dan ?
Dat is ook dé gouden regel. 16:2=8+5 = 13? Whaaa, deal. Volgens mij is het +7Koen_K schreef:eigen leeftijd gedeeld door 2 + 5 is bij ons de regel!
J03P schreef: dus zo blijkt maar weer, schakelen is voor de elite. Daar kan je dus trots op zijn.
Jup night of the DJ's , verder is het niet zoveel. Ik heb er wel eens gestaan waren er maar 30 man in totaal ofzoDominator33 schreef:7km? Ik dacht dat mijn 5km naar de bus al ver wasroyvi schreef:Dijk ben ik nog nooit geweest, is al gauw 7 km fietsen naar de bus. En mijn maten gaan daar ook niet naar toe.
Takens is mooi bij mij int dorpTakens is toch altijd druk op 1ste zaterdag van de maand ofnie?
ja dat heb ik dus ook, of het Y stuk is niet dicht gelast. Beginnende lasser heaDick schreef:wat is er kapot dan?? lek?
bij mij maaktie ook wel iets meer geluid tegewoordig... 62 in zn 6![]()
trilt alleen telkens het verbindingsstukje tussen me voorbocht en y- stuk van de dempers er af...
tering herrie